BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Rosa Grażyna (Uniwersytet Szczeciński)
Tytuł
Promocja jako czynnik kształtowania wizerunku miast i gmin województwa zachodniopomorskiego
Promotion as a Factor of Image Creation of Cities and Municipalities in Westpomeranian Voiyodeship
Źródło
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, nr 29, s. 360-367, rys.
Tytuł własny numeru
V Forum Samorządowe. Samorząd Terytorialny w Zintegrowanej Europie
Słowa kluczowe
Promocja, Wizerunek miasta, Gmina, Województwo
Promotion, City image, District, Voivodship
Uwagi
summ.
Abstrakt
Nasilająca się konkurencja między ośrodkami, rywalizacja o ważnego inwestora, turystę, zadowolonego mieszkańca są przyczynami wzmożonych działań promocyjnych prowadzących do kreowania dobrego wizerunku i silnej marki, co z kolei wiąże się z ich satysfakcją. Satysfakcja jest to subiektywne odczucie zadowolenia z odniesionych korzyści i spełnionych oczekiwań z nabycia, konsumpcji i użytkowania produktu bądź usługi, wynikające zaspokojenia potrzeby lub rozwiązania występującego problemu. Marka miasta jest tym, co wyróżnia je spośród innych miast, tworzy niepowtarzalny klimat, gwarantuje oczekiwań; wrażenia(fragment tekstu)

The paper presents the rules of image creation of cities, municipalities and regions. There is alsopresented the importance of promotion in creating the image as well as there is the characteristic ol promotional actions of chosen cities and municipalities from Westpomeranian voivodeship. An important rcmark is made: just promotion is not enough - unless a tourist finds an excellent base and ntercsting events. and unless an entrepreneur finds a promising investment offer - they will leave and laever come back.(author's abstract)
Dostępne w
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Szczecińskiego
Bibliografia
Pokaż
  1. J.Blythe: Komunikacja marketingowa. PWE. Warszawa 2002. s. 128.
  2. G. Rosa: Komunikacja marketingowa. WNUS, Szczecin 2005. s. 75.
  3. T. Markowskiego: Marketing terytorialny. Polska Akademia Nauk, Warszawa 2006
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1640-6818
1896-382X
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu