BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Sarnowski Tadeusz (Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania w Łodzi)
Tytuł
Redukcja czasu realizacji procesu jako sposób zwiększenia konkurencyjności przedsiębiorstwa
Reducing the Time of the Process as a Way to Enhance the Competitiveness of the Company
Źródło
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 2011, nr 169, s. 284-293, tab., bibliogr. 4 poz.
Research Papers of Wrocław University of Economics
Tytuł własny numeru
Podejście procesowe w organizacjach
Słowa kluczowe
Zarządzanie procesowe
Processing management
Uwagi
streszcz., summ.
Abstrakt
W artykule przedstawiono zagadnienia znaczenia czasu w procesach firmy, podstawowe strategie procesowe konkurowania czasem realizacji zamówień oraz analizę projektu, w którym redukcja czasu miała kluczowe znaczenie. Autor prezentuje pogląd, że rola czasu realizacji, jako czynnika konkurencyjności, nabiera coraz większego znaczenia.(abstrakt oryginalny)

The paper provides the issues referring to the importance of time in company's processes as well as basic processing strategies concerning competitiveness in time of orders implementation. The report also contains the analysis of the project in which the reduction of time had the key significance in its successful realization. The author presents the view that the role of time implementation as the competitiveness factor becomes more and more significant.(original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Chlebus E., Techniki komputerowe CAx w inżynierii produkcji, WNT, Warszawa 2000.
  2. Laskowska A., Konkurowanie czasem, Difin, Warszawa 2002.
  3. Rudnicki J., Strategie procesowe konkurowania szybkością, ISAT'98, Oficyna Wydawnicza Politechniki Wrocławskiej, Wrocław 1998.
  4. Steinbeck H.H., Total Quality Management, Agencja Wydawnicza ,,Placet", Warszawa 1998.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1899-3192
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu