BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Trenkner Małgorzata (Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu)
Tytuł
Uwarunkowania społeczne doskonalenia jakości w przedsiębiorstwie
Social Conditions of Quality Improvement in an Enterprise
Źródło
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 2011, nr 169, s. 307-314, bibliogr. 9 poz.
Research Papers of Wrocław University of Economics
Tytuł własny numeru
Podejście procesowe w organizacjach
Słowa kluczowe
Jakość, Doskonalenie organizacji
Quality, Organisation improving
Uwagi
streszcz., summ.
Abstrakt
Artykuł przedstawia znaczenie i potrzeby doskonalenia jakości w przedsiębiorstwach zorientowanych na jakość, prezentuje działania stwarzające pracownikom środowisko sprzyjające doskonaleniu jakości oraz ukazuje kulturowe uwarunkowania tego zjawiska.(abstrakt oryginalny)

The aim of the paper is to present the importance and need for quality improvement in the quality oriented companies, the presentation of activities forming an environment fostering the growth of quality awareness among the employees and to present the cultural conditions of this phenomenon.(original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Brilman J., Nowoczesne koncepcje i metody zarządzania, PWE, Warszawa 2002.
  2. Ćwiklicki M., Obora H., Metody TQM w zarządzaniu firmą, Poltext, Warszawa 2009.
  3. Dahlgaard J., Kristensen K., Kanji G., Podstawy zarządzania jakością, PWN, Warszawa 2001.
  4. Drummond H., W pogoni za jakością. TQM, Dom Wydawniczy ABC, Warszawa 1998.
  5. Hamrol A., Zarządzanie jakością z przykładami, PWN, Warszawa 2008.
  6. Konarzewska-Gubała E., Wstęp do problematyki zarządzania jakością, [w:] Zarządzanie przez jakość, red. E. Konarzewska-Gubała, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, Wrocław 2003.
  7. Łukasiński W., Sikora T., Filozofia TQM szansą na skuteczne zarządzanie organizacją, "Problemy Jakości" 2008, nr 11.
  8. Robbins S.P., Zachowania w organizacji, PWE, Warszawa 2004.
  9. Szczepańska K., Zarządzanie jakością. W dążeniu do doskonałości, C.H. Beck, Warszawa 2011.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1899-3192
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu