BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Pytko Barbara (Akademia Morska w Gdyni)
Tytuł
Zarządzanie procesowe w jednostkach samorządu terytorialnego - kierunki zmian
Process Management in the Local Government Unit - Directions of Changes
Źródło
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 2011, nr 169, s. 396-404, rys., tab., bibliogr. 6 poz.
Research Papers of Wrocław University of Economics
Tytuł własny numeru
Podejście procesowe w organizacjach
Słowa kluczowe
Usługi publiczne, Jakość usług, Zarządzanie publiczne
Public services, Quality of services, Public governance
Uwagi
streszcz., summ.
Abstrakt
W opracowaniu przedstawiono możliwości poprawy zarządzania administracją publiczną na poziomie lokalnym. Dokładnie zbadano elementy procesu zarządzania, strukturę i determinanty jakości procesu publicznego. Zaproponowano ujednolicenie standardów jakości usług z wykorzystaniem analizy przemian jakościowych jako nowych trendów zarządzania publicznego.(abstrakt oryginalny)

The paper presents opportunities for improving the management of public administration on the local level. The elements of process management, the structure and determinants of quality public processes have been carefully studied. The harmonization of standards of quality services with the use of qualitative change analysis as the new public management trends have been proposed.(original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Barcik R., Biesok G., Zarządzanie jakością w administracji samorządowej na przykładzie Bielska- -Białej, [w:] Inżynieria jakości 02, red. P. Grudowski, J. Preis, W. Przybylski, Akademia Morska w Gdyni, Gdynia 2002.
  2. Bugdol M., Badanie satysfakcji klienta w urzędach administracji publicznej, "Q Jakość" 2003, nr 4, wyd. AIG Sp. z o.o., Bydgoszcz 2003.
  3. Bugdol M., Doskonalenie jakości usług w administracji samorządowej, [w:] Inżynieria jakości, red. P. Grudowski, J. Preis, P. Jaszczur, Politechnika Gdańska, Gdańsk 2007.
  4. Kolman R., Kwalitologia. Wiedza o różnych dziedzinach jakości, Placet, Warszawa 2009.
  5. Osborne D., Gaebler T., Rządzić inaczej, Media Rodzina of Poland, Poznań 1998.
  6. Zalewski A. (red.), Nowe zarządzanie publiczne w polskim samorządzie terytorialnym, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, Warszawa 2007.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1899-3192
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu