BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kotwica Artur (Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu)
Tytuł
Innowacyjność domen .tel we wspieraniu komunikacji przedsiębiorstwa z klientami
Innovation of .tel Domains in Supporting the Communication of an Enterprise With a Client
Źródło
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Informatyka Ekonomiczna (18), 2010, nr 119, s. 170-178, tab., rys., bibliogr. 11 poz.
Research Papers of Wrocław University of Economics. Business Informatics
Tytuł własny numeru
Systemy informacyjne w zarządzaniu. Zastosowania praktyczne
Słowa kluczowe
Relacje z klientami, Domena internetowa, Komunikowanie, Innowacyjność
Relationships with customers, Internet domain, Communication, Innovative character
Uwagi
streszcz., summ.
Abstrakt
Internet stał się motorem rozwoju nowoczesnej gospodarki. Rośnie rola urządzeń mobilnych wykorzystywanych do połączenia z internetem. Również domeny internetowe stają się domenami mobilnymi. W artykule przybliżono możliwości domen .tel oraz ich wykorzystanie do komunikacji między przedsiębiorstwem a klientami.(abstrakt oryginalny)

Internet has become a driving force of the development of contemporary economy. Mobile devices used for the connection with Internet are more and more important. The same tendency can be observed as regards new applications of Internet domains. This article presents new .tel domains and their use to communicate beetween a company and clients.(original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Brózda J., Czerniachowicz B., Zasoby partnerskie i klienckie przedsiębiorstwa, [w:] Podstawy nauki o organizacji, red. S. Marek, M. Białasiewicz, PWE, Warszawa 2008.
  2. Dewalska-Opitek A., Sześć zasad kreowania zintegrowanego wizerunku przedsiębiorstwa jako pracodawcy, [w:] Zarządzanie Zasobami Ludzkimi nr 6, Instytut Pracy i Spraw Socjalnych, Warszawa 2009.
  3. Hetman. J., Mobilne przedsiębiorstwo z wykorzystaniem e-usług, http://www.web.gov.pl/g2/big/2010 _03/d39b1b0cb9a1c05668fe84729766c1e6.pdf.
  4. http://e-commerce-blog.contium.pl/2010/03/m-commerce-2-liderzy-mobilnego-dostepu-do-internetui- mobilnego-e-handlu/.
  5. http://www.mi.gov.pl/files/0/1790133/SPII2temat22008.pdf.
  6. http://www2.telnic.org/brochures/tel-tech/tel-technology_pol.pdf.
  7. Januszewski A., Funkcjonalność informatycznych systemów zarządzania, t. 1, PWN, Warszawa 2008.
  8. Kierzokowska P., E-biznes relacje z klientem, Helion, Gliwice 2008.
  9. Kożuch B., Sasak J., Kanały komunikacyjne B2G i G2B, [w:] Multimedia w biznesie, red. L. Kiełtyka, Zakamycze, Kraków 2003.
  10. Ritzel L., The future of WWW will be mobile, http://telnic.org/newsletters/dottelegraph-mar10.html #LukasRitzel.
  11. Seda C., Sprzedaż online, Helion, Gliwice 2008.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1899-3192
1507-3858
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu