- Autor
- Strzelecki Artur (Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
- Tytuł
- Zarządzanie reputacją w wyszukiwarkach internetowych
Reputation Management in Internet Search Engine - Źródło
- Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Informatyka Ekonomiczna (18), 2010, nr 119, s. 303-310, rys., bibliogr. 5 poz.
Research Papers of Wrocław University of Economics. Business Informatics - Tytuł własny numeru
- Systemy informacyjne w zarządzaniu. Zastosowania praktyczne
- Słowa kluczowe
- Marketing internetowy, Wyszukiwarki internetowe, Wizerunek przedsiębiorstwa
e-marketing, Internet search engine, Company image - Uwagi
- streszcz., summ.
- Abstrakt
- Artykuł opisuje ogół działań mających na celu polepszenie wizerunku organizacji w internecie. W procesie zarządzania reputacją w wyszukiwarkach dąży się jednocześnie do wyparcia negatywnych opinii oraz wypromowania pozytywnych treści o organizacji. Jednym z podejmowanych działań jest zarządzanie komunikatami prasowymi poprzez narzędzia pozycjonowania witryn internetowych.(abstrakt oryginalny)
This paper describes the whole of activities aimed at improving the organization's reputation in Internet. In the process of reputation management in search engines one seeks at the same time to displace the negative opinion with positive content about an organization. One of the taken actions is the management of press releases through the web positioning tools.(original abstract) - Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Pełny tekst
- Pokaż
- Bibliografia
- Frontczak T., Reputacja marki w wyszukiwarkach, blog http://www.sprawnymarketing.pl (26.02.2009).
- Jastrzębska J., Kammer W.W., NPRS - model zarządzania komunikatami PR'owymi w Internecie za pomocą narzędzi pozycjonowania, Prezentacja przedstawiona w ramach drugiego spotkania Silesia SEM 20 października 2009 r. w Akademii Ekonomicznej, Katowice, http://www.silesiasem.pl.
- Kapralska K., Interaktywność i promocja. O niektórych pożytkach jakie daje biznesowi Web 2.0, AGH, Kraków 2010.
- Leake W., Using SEO for Reputation Management, Search Engine Watch, http://http://searchengine watch.com/3628265 (26.02.2009).
- Połyniak M., SERM, czyli zarządzanie reputacją w wyszukiwarkach, blog http://www.gadzinowski.pl (26.02.2009).
- Cytowane przez
- ISSN
- 1899-3192
1507-3858 - Język
- pol