BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Strzelecki Artur (Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
Tytuł
Zarządzanie reputacją w wyszukiwarkach internetowych
Reputation Management in Internet Search Engine
Źródło
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Informatyka Ekonomiczna (18), 2010, nr 119, s. 303-310, rys., bibliogr. 5 poz.
Research Papers of Wrocław University of Economics. Business Informatics
Tytuł własny numeru
Systemy informacyjne w zarządzaniu. Zastosowania praktyczne
Słowa kluczowe
Wyszukiwarki internetowe, Wizerunek przedsiębiorstwa, Marketing internetowy
Internet search engine, Company image, e-marketing
Uwagi
streszcz., summ.
Abstrakt
Artykuł opisuje ogół działań mających na celu polepszenie wizerunku organizacji w internecie. W procesie zarządzania reputacją w wyszukiwarkach dąży się jednocześnie do wyparcia negatywnych opinii oraz wypromowania pozytywnych treści o organizacji. Jednym z podejmowanych działań jest zarządzanie komunikatami prasowymi poprzez narzędzia pozycjonowania witryn internetowych.(abstrakt oryginalny)

This paper describes the whole of activities aimed at improving the organization's reputation in Internet. In the process of reputation management in search engines one seeks at the same time to displace the negative opinion with positive content about an organization. One of the taken actions is the management of press releases through the web positioning tools.(original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Frontczak T., Reputacja marki w wyszukiwarkach, blog http://www.sprawnymarketing.pl (26.02.2009).
  2. Jastrzębska J., Kammer W.W., NPRS - model zarządzania komunikatami PR'owymi w Internecie za pomocą narzędzi pozycjonowania, Prezentacja przedstawiona w ramach drugiego spotkania Silesia SEM 20 października 2009 r. w Akademii Ekonomicznej, Katowice, http://www.silesiasem.pl.
  3. Kapralska K., Interaktywność i promocja. O niektórych pożytkach jakie daje biznesowi Web 2.0, AGH, Kraków 2010.
  4. Leake W., Using SEO for Reputation Management, Search Engine Watch, http://http://searchengine watch.com/3628265 (26.02.2009).
  5. Połyniak M., SERM, czyli zarządzanie reputacją w wyszukiwarkach, blog http://www.gadzinowski.pl (26.02.2009).
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1899-3192
1507-3858
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu