BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Piwowar Arkadiusz (Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu)
Tytuł
Działania marketingowe przedsiębiorstw handlowych na rynku nawozów mineralnych
Marketing Policy of Trade Enterprises on the Mineral Fertilizers Market
Źródło
Roczniki Naukowe Stowarzyszenia Ekonomistów Rolnictwa i Agrobiznesu, 2011, T. 13, z. 2, s. 361-365, rys., bibliogr. 8 poz.
Słowa kluczowe
Przedsiębiorstwo handlowe, Marketing przedsiębiorstwa, Nawozy sztuczne
Commercial enterprises, Enterprise marketing, Artificial fertilizer
Uwagi
streszcz., summ.
Abstrakt
W artykule przedstawiono wyniki badań dotyczące działalności marketingowej przedsiębiorstw handlowych na rynku nawozów mineralnych. Omówiono podstawowy zakres działalności marketingowej tych przedsiębiorstw, ze szczególnym uwzględnieniem kształtowania asortymentu, polityki cenowej, wykorzystywanych instrumentów promocji oraz znaczenia personelu sprzedaży. Scharakteryzowano również różnice w działalności marketingowej przedsiębiorstw handlowych w zakresie przestrzennym badań. (abstrakt oryginalny)

The paper presents the basic range of the marketing policy of the commercial enterprises taking into account especially pricing policy, meads of promotion and sales staff significance. It describes the diversity in the marketing policy in the spatial range of research. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Pełny tekst
Pokaż
Bibliografia
Pokaż
  1. Białecki K. 2006: Instrumenty marketingu. Oficyna Wyd. Branta, Bydgoszcz 2006, 215.
  2. Garbarski L., Rutkowski I., Wrzosek W. 2001: Marketing. Punkt zwrotny nowoczesnej firmy. PWE, Warszawa, 127-128.
  3. Golinowska M. 2007: Rynek środków produkcji w opinii producentów rolnych. Rocz. Nauk. SERiA, t. IX, z. 1, 125.
  4. Piwowar A. 2008: Konkurencja na rynku nawozów mineralnych w Polsce. Rocz. Nauk. SERiA, t. X, z. 4, 342-346.
  5. Piwowar A. 2010: Aktywność innowacyjna i inwestycyjna producentów nawozów mineralnych w Polsce. Rocz. Nauk. SERiA, t. XII, z. 5, 169-173.
  6. Ślusarczyk S. 2009: Aktywność marketingowa małych i średnich przedsiębiorstw. Wyd. Poltex, Warszawa, 9.
  7. Urban S. 2002: Marketing produktów spożywczych. Wyd. AE we Wrocławiu, 148.
  8. Zalewski A. 2008: Kierunki zmian zużycia nawozów mineralnych w latach 2000-2007. Rocz. Nauk. SERiA, t. X, z. 3, 585.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1508-3535
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu