BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kaleta Andrzej (Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu)
Tytuł
Uczestnicy procesu zarządzania strategicznego w przedsiębiorstwie
Participants of the Strategic Management Process in an Enterprise
Źródło
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 2010, nr 116, s. 136-144, bibliogr. 5 poz.
Research Papers of Wrocław University of Economics
Tytuł własny numeru
Zarządzanie strategiczne w praktyce i teorii
Słowa kluczowe
Zarządzanie strategiczne, Proces zarządzania
Strategic management, Management process
Uwagi
streszcz., summ.
Abstrakt
Uczestnicy zarządzania strategicznego mają kluczowe znaczenie dla jakości strategii i efektów ich realizacji. Konieczne jest wypracowanie skutecznej formuły pracy angażującej różne grupy uczestników spośród pracowników przedsiębiorstwa, jego zarządu czy ekspertów zewnętrznych. Rozwiązanie to powinno być dostosowane do specyfiki i możliwości przedsiębiorstwa, ale też powinno uwzględniać odmienność różnych faz procesu zarządzania strategicznego. (abstrakt oryginalny)

Participants of the strategic management process in an enterprise have key significance for the quality of the strategy and the effects of its realization. It is necessary to develop an effective form of co-operation which involves different groups of employees, management board or external experts. The solution should be adjusted to the specific and potential of the enterprise. Moreover, it should also consider the diversity of different phases of the strategic management process. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Bossidy L., Charan R., Realizacja. Zasady wprowadzania planów w życie, MT Biznes, Warszawa 2003.
  2. Collins J.C., Porras J.I., Wizjonerskie organizacje, SPM Project Warszawa 2003.
  3. Kaleta A., Organizacja procesu zarządzania strategicznego, Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej nr 951, Wydawnictwo AE, Wrocław 2002.
  4. Kaplan R.S., Norton D.P., Strategiczna karta wyników. Jak przełożyć strategię na działanie, PWN, Warszawa 2001.
  5. Krupski R. (red.), Elastyczność organizacji, Wydawnictwo UE, Wrocław 2008.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1899-3192
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu