BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Bucior Grzegorz (Uniwersytet Gdański)
Tytuł
Sposób oceny ćwiczeń z rachunkowości skomputeryzowanej
Marking in Computerized Accounting Tutorial
Źródło
Folia Pomeranae Universitatis Technologiae Stetinensis. Oeconomica, 2009, nr 56, s. 17-22, bibliogr. 3 poz.
Słowa kluczowe
Rachunkowość, Nauczanie, Studenci, Program nauczania
Accounting, Teaching, Students, Curriculum
Uwagi
summ.
Abstrakt
Celem artykułu jest przedstawienie sposobu oceny studentów na ćwiczeniach z rachunkowości skomputeryzowanej. Przedmiot rachunkowość skomputeryzowana jest realizowany w ramach specjalności rachunkowość na stacjonarnych studiach pierwszego stopnia Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego. Program tego przedmiotu przewiduje 15 godzin wykładów oraz 30 godzin ćwiczeń. Ze względu na specyfikę przedmiotu ćwiczenia mają charakter laboratoriów i odbywają się w sali komputerowej, gdzie każdy student pracuje na swoim stanowisku. (fragment tekstu)

Teaching of accounting in university degree will not be complete without knowing methods and techniques of book keeping. Unique character "Computerized accounting" classes need specific ways in marking students. It should be based on analyzing reports generated by financial program. (original abstract)
Pełny tekst
Pokaż
Bibliografia
Pokaż
  1. Bucior G. 2008. Koncepcja nauczania przedmiotu "Rachunkowość skomputeryzowana" na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego w Dydaktyka w naukach ekonomicznych. Szczecin, Akademia Rolnicza w Szczecinie.
  2. Denek K. 2000. Aksjologiczne aspekty edukacji szkolnej. Poznań, Wydział Studiów Edukacyjnych Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu.
  3. Noizet G., Caverni J.P. 1988. Psychologiczne aspekty oceniania osiągnięć szkolnych. Warszawa, PWN.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
2081-0644
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu