- Autor
- Synak Kamila (Uniwersytet Szczeciński)
- Tytuł
- Krytyka w procesie dydaktycznym
The Criticism in the Didactic Process - Źródło
- Folia Pomeranae Universitatis Technologiae Stetinensis. Oeconomica, 2009, nr 56, s. 179-186, tab., bibliogr. 9 poz.
- Słowa kluczowe
- Dydaktyka, Nauczyciele, Proces dydaktyczny w szkole wyższej, Studenci
Didactics, Teachers, Teaching process in higher education, Students - Uwagi
- summ.
- Abstrakt
- Celem pracy jest przedstawienie zasad krytyki, zalet krytyki konstruktywnej, cech krytyki destruktywnej, jak również wpływu osobowości na sposób formułowania ocen oraz reakcje ludzi na krytykę. (fragment tekstu)
In the article the definition of the criticism and it's colloquial understanding is presented. The author also point out: the effective rules of criticizing, advantages of constructive criticism, the devastating criticism effected in verbal aggression and the influence of personality on the way people make their judgement as well as people reaction on criticism. (original abstract) - Pełny tekst
- Pokaż
- Bibliografia
- Bee R., Bee F. 2002. Feedback. Warszawa, Petit, 11.
- Sieledczyk L. Agresja wśród dzieci i młodzieży, http://www.sp1nsol.zgora.pl/prezentacje_n/agresja.ppt, dostęp dn. 01.10.2009.
- Banach C. 1995. O człowieku... Aforyzmy. Myśli. Jelenia Góra, Wydawnictwo Nauczycielskie, 7.
- Banach C. 2000. My i nasze sprawy. Kraków, Wydawnictwo "SPES".
- Piotrowski K., Świątalski M. 2000. Kierowanie zespołami ludzi. Warszawa, Dom Wydawniczy Bellona, 45-46.
- Goleman D. 2007. Inteligencja emocjonalna. Poznań, Media Rodzina, 241.
- Penc J. 1998. Motywowanie w zarządzaniu. Kraków, Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu, 27.
- Krytyka, http://pl.wikipedia.org/wiki/Krytyka, dostęp dn. 01.10.2009 r.
- Konstruktywna krytyka, http://pl.wikipedia.org/wiki/Konstruktywna_krytyka, dostęp dn. 01.10.2009 r.
- Cytowane przez
- ISSN
- 2081-0644
- Język
- pol