BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kłeczek Ryszard
Tytuł
Controlling i analiza portfelowa w zarządzaniu marką
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2002, nr 956, s. 27-34
Tytuł własny numeru
Controlling - koncepcje, wdrożenia
Słowa kluczowe
Marka, Controlling, Analiza portfelowa
Brand, Controlling, Portfolio analysis
Abstrakt
W niniejszym artykule zostanie przedstawione zastosowanie analizy portfelowej do wyznaczania celów w zarządzaniu marką. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu