BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kopertyńska Maria Wanda
Tytuł
Motywowanie jako istotny element funkcjonowania ośrodków odpowiedzialności
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2002, nr 956, s. 35-44
Tytuł własny numeru
Controlling - koncepcje, wdrożenia
Słowa kluczowe
Kwalifikacje menedżera, Centra odpowiedzialności, Motywacje, Motywacyjna funkcja płac
Managerial qualifications, Responsibility centers, Motivation, Wage incentives functions
Abstrakt
Celem artykułu jest wskazanie na wymagania stawiane menedżerom - kierownikom ośrodków oraz pokazanie rozwiązań w zakresie systemu motywacyjnego stosowanych w praktyce gospodarczej. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Gliszczyńska K.: Motywowanie do pracy. Warszawa: KiW 1981 s. 62.
  2. Juchnowicz M.: Współczesne tendencje motywowania pracowników w polskich realiach. [w:] Współczesne tendencje w zarządzaniu personelem. Kraków: AE 1997, s. 204-205.
  3. Kuczkowska J., Milczarek D.: Zadanie: wyszkolić kadrę. Przewodnik dla dyrektora personalnego. "Personel" 1999 nr 10.
  4. Nowosielski S.: Centra kosztów i centra zysku w przedsiębiorstwie. Wrocław AE 2001, s. 12.
  5. Pocztowski A.: Sylwetka menedżera personalnego. [w:] Menedżer u progu XXI wieku. Red. S. Borkowska, P. Bohdziewicz, Łódź: Wyd. Wyższej Szkoły Humanistyczno-Ekonomicznej 1998, s. 132-133.
  6. Penc J.: Motywowanie w zarządzaniu. Kraków: Wyd. P.Sz.B. 1996, s. 142.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu