BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Mońka Jerzy (Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu)
Tytuł
Współzależność marketingu i controllingu w zarządzaniu przedsiębiorstwem
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2002, nr 956, s. 96-101, bibliogr. 9 poz.
Tytuł własny numeru
Controlling - koncepcje, wdrożenia
Słowa kluczowe
Marketing, Controlling
Marketing, Controlling
Abstrakt
Poglądy i opinie zaprezentowane w referacie nie pretendują do uznania ich za rozstrzygające. Są one jedynie punktem wyjścia do dyskusji. Jeśli bowiem spojrzeć na marketing jako funkcję, wówczas należałoby mówić o jego roli i miejscu w controllingu. Jeśli na marketing spojrzeć przez pryzmat działania praktycznego, którego końcem jest klient, można mówić o controllingu w marketingu. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Deyhle A.: Controlling Handbuch Cz. III. Worthsee: Management Service Verlag 1996.
  2. Dolan R.J. (red).: Strategic Management. Boston: Harvard Bussines School 1991.
  3. Kotler P., Armstrong G., Saunders J., Wong V.: Marketing. Podręcznik Europejski. Warszawa: PWE 2002.
  4. Marciniak S., Michalski R.: Procedura planistyczna controllingu jako instrument wspomagający budżetowanie. [w:] Budżetowanie działalności jednostek gospodarczych - teoria i praktyka. Kraków: AGH 2002.
  5. Niestrój R.: Zarządzanie marketingowe. Aspekty strategiczne. Warszawa: PWN 1996.
  6. Sierpińska M., Niedbała B.: System controllingu operacyjnego w przedsiębiorstwie. Kraków: AE 2001.
  7. Stiegler H., Hofmeister R.: Controlling. Podstawy i planowanie. Wiedeń: WIFI 1994.
  8. Styś A. (red): Zarządzanie marketingowe w sferze usług. Wrocław: AE 2001.
  9. Witt F.J.: Controlling 1 - Ganzheitliches Controlling. Műnchen: Verlag C. H. Beck 2000.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu