BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Wrona Sylwia
Tytuł
Pomiar wartości marki metodą dochodową (kontrola skuteczności podejmowanych działań marketingowych)
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2002, nr 956, s. 136-145, bibliogr. 6 poz.
Tytuł własny numeru
Controlling - koncepcje, wdrożenia
Słowa kluczowe
Wartość marki, Metodyka wyceny, Metoda dochodowa wyceny
Brand value, Valuation methodologies, Income valuation methods
Abstrakt
Szczegółowo opisano elementy oraz wady metody zdyskontowanych przepływów pieniężnych netto związanych z marką.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Aaker David A.: Managing brand equity. Capitalizing on the Value of a Brand Name. New York: The Free Press 1991.
  2. Dittmann P.: Metody prognozowanie sprzedaży w przedsiębiorstwie. Wrocław: AE 2000.
  3. Kamela-Sowińska A.: Wartość firmy. Warszawa: PWE 1996.
  4. Keller K.L.: Strategic Brand Management. Building, Measuring, and Managing Brand Equity. Prentice Hall, Upper Saddle River NJ 1998.
  5. Marcinkowska M.: Kształtowanie wartości firmy. Warszawa: PWE 2000.
  6. Zarządzanie wartością firmy. Red. A. Herman, A. Szablewski. Warszawa: Poltext 1999.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu