- Autor
- Wrona Sylwia
- Tytuł
- Pomiar wartości marki metodą dochodową (kontrola skuteczności podejmowanych działań marketingowych)
- Źródło
- Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2002, nr 956, s. 136-145, bibliogr. 6 poz.
- Tytuł własny numeru
- Controlling - koncepcje, wdrożenia
- Słowa kluczowe
- Wartość marki, Metodyka wyceny, Metoda dochodowa wyceny
Brand value, Valuation methodologies, Income valuation methods - Abstrakt
- Szczegółowo opisano elementy oraz wady metody zdyskontowanych przepływów pieniężnych netto związanych z marką.
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Bibliografia
- Aaker David A.: Managing brand equity. Capitalizing on the Value of a Brand Name. New York: The Free Press 1991.
- Dittmann P.: Metody prognozowanie sprzedaży w przedsiębiorstwie. Wrocław: AE 2000.
- Kamela-Sowińska A.: Wartość firmy. Warszawa: PWE 1996.
- Keller K.L.: Strategic Brand Management. Building, Measuring, and Managing Brand Equity. Prentice Hall, Upper Saddle River NJ 1998.
- Marcinkowska M.: Kształtowanie wartości firmy. Warszawa: PWE 2000.
- Zarządzanie wartością firmy. Red. A. Herman, A. Szablewski. Warszawa: Poltext 1999.
- Cytowane przez
- ISSN
- 0324-8445
- Język
- pol