BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Bluszcz Izabela (Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu)
Tytuł
Przyczyny i możliwości wykorzystania mediów społecznościowych w działaniach promocyjnych
Causes and Possibilities of Using Social Media in Promotional Activities
Źródło
Debiuty Naukowe Studentów Wyższej Szkoły Bankowej, 2014, nr 14, s. 11-28, bibliogr. 16 poz.
The Poznan School of Banking Undergraduate Research Journal
Słowa kluczowe
Media społecznościowe, Promocja, Marketing internetowy, Marketing-mix
Social media, Promotion, e-marketing, Marketing-mix
Uwagi
streszcz., summ.
Abstrakt
Rozwój technologii obserwowany przez ostatnie dziesięciolecie zmienił świat. Obecnie ludzie inaczej komunikują się ze sobą, korzystają z komputerów, urządzeń przenośnych, a dostęp do Internetu możliwy jest w zasadzie w każdym miejscu. Technologia oraz rozwój społeczeństwa wpłynęły też na ewolucję marketingu. Pojawiły się nowe narzędzia stosowane w działaniach promocyjnych przedsiębiorstw. Takim narzędziem są media społecznościowe, które dzięki rozbudowanym funkcjom pozwalają na dotarcie do pożądanych grup odbiorców. Media społecznościowe choć mają charakter rozrywkowy, to stały się poważnym narzędziem komunikacji dla firm i umożliwiają markom budowanie społeczności wokół siebie. (abstrakt oryginalny)

Over the last decade, the development of technology has changed the world. Now people communicate with each other differently through using computers or mobile devices, and Internet access is, in principle, possible all over the place. Technology and social development was also an influence on the evolution of marketing. There are new tools used in the promotional activities of companies. One such tool is social media, which allows you to reach a desired audience. Social medias are entertaining, but have become a serious communication tool for companies and allow brands to build a community around them. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Pełny tekst
Pokaż
Bibliografia
Pokaż
  1. Bielski I., Współczesny marketing. Filozofia, strategie, instrumenty, Studio EMKA, Warszawa 2006. Czaplicka M., Zarządzanie kryzysem w social media, Helion, Gliwice 2014.
  2. Evans L., Social Media Marketing. Odkryj potencjał Facebooka, Twittera i innych portali społecznościowych, Helion, Gliwice 2011.
  3. Falls J., Deckers E., Media społecznościowe bez ściemy, Helion, Gliwice 2013.
  4. http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Liczba_artyku%C5%82%C3%B3w_w_polskoj%C4%99zy cznej_Wikipedii [15.08.2014].
  5. http://kontakt24.tvn24.pl/o-serwisie.htm [15.08.2014]. http://royal.pingdom.com/2013/01/16/internet-2012-in-numbers/ [28.08.2014].
  6. http://interaktywnie.com/badania-i-megapanel/megapanel-maj-2014-kategorie-tematyczne-248 939?page=5 [28.08.2014].
  7. http://mashable.com/2011/08/25/dell-brand-suggestion-box/ [1.09.2014]. Kaznowski D., Nowy marketing, VFP Communications, Warszawa 2008.
  8. Kaznowski D., Social media - społeczny wymiar Internetu, w: E-marketing. Współczesne trendy, red. J. Królewski, PWN, Warszawa 2013.
  9. Kotler P., Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola, Gebethner i S-ka, Warszawa 1994.
  10. Kotler P., Marketing. Podręcznik europejski, PWE, Warszawa 2002.
  11. Raport Konsument w mediach społecznościowych, Euro RSCG Sensors, Warszawa 2010.
  12. Roszkowski J., Monitoring mediów społecznościowych, w: E-marketing. Współczesne trendy, red. J. Królewski, PWN, Warszawa 2013.
  13. Sadowski M., Rewolucja social media, Helion, Gliwice 2013.
  14. Zarrella D., The Social Media Marketing Book, O'Reilly Media Inc., Canada 2010.
  15. www.wirtualnemedia.pl/artykul/polacy-najaktywniejszymi-uzytkownikami-mediow-spolecznosciowych-w-europie [29.08.2014].
  16. www.slideshare.net/wearesocialsg [29.08.2014].
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1428-7129
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu