- Autor
- Mendryk Iwona (Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie)
- Tytuł
- Kreowanie wizerunku organizacji - propozycja modelu
Model of Projection of an Organization Image - Źródło
- Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H. Oeconomia, 2004, vol. 38, s. 261-273, tab., rys., bibliogr. 9 poz.
- Słowa kluczowe
- Wizerunek przedsiębiorstwa, Łańcuch wartości, Zarządzanie strategiczne
Company image, Value chain, Strategic management - Uwagi
- summ.
- Abstrakt
- W pracy prezentujemy autorski model kreowania wizerunku organizacji. Podjęta tu została próba wskazania metodyki postępowania, która porządkuje wysiłki organizacji zmierzające do nadania działaniom kreującym wizerunek charakteru planowych i ciągłych, a co za tym idzie długookresowych, logicznie następujących po sobie sekwencji działań. (fragment tekstu)
Projection of a positive image is one of the most significant, and at the same time, one of the most difficult tasks facing various kinds of entities. The article presents the seven-step model of project of the image. The frames of the model are the theory of systems and chain of value. This methodology may be adapted for the construction of a long-term plan of communicative influence on the environment of the institution to enable projection of its positive image. (original abstract) - Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu - Bibliografia
- Altkorn J., Zarządzanie wizerunkiem przedsiębiorstwa w czasie, "Marketing i Rynek", 6/2001.
- Gierszewska G., Romanowska M., Analiza strategiczna przedsiębiorstwa, PWE, Warszawa 1998.
- Griffin R.W., Podstawy zarządzania organizacjami, PWN, Warszawa 1996.
- Gulski B., Prokop P., Skurzyńska-Sikora U., Szeloch Z.M., Podstawy organizacji i zarządzania, wyd. III, CSSiA, Lublin 2000.
- Obłój K., Strategia organizacji, PWE, Warszawa 1998.
- Rozwadowska B., Public Relations. Teoria. Praktyka. Perspektywy, Wyd. Studio Emka, Warszawa 2002.
- Stabryła A., Zarządzanie strategiczne w praktyce i teorii firmy, PWN, Warszawa, Kraków 2000.
- Steinmann H., Schreyogg G., Zarządzanie. Podstawy kierowania przedsiębiorstwem. Koncepcje, funkcje, przykłady, Oficyna Wydawnicza Politechniki Wrocławskiej, Wrocław 1998.
- Wójcik K., Public relations od A do Z, tom I, Agencja Wydawnicza Placet, Warszawa 1997.
- Cytowane przez
- ISSN
- 0459-9586
- Język
- pol