BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Majchrzak Dominik (Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu, student)
Tytuł
Budowa wizerunku organizacji z wykorzystaniem technik marketingu szeptanego
Źródło
Debiuty Naukowe Studentów Wyższej Szkoły Bankowej, 2011, nr 11, s. 143-160, schemat, tab., wykr., bibliogr. 25 poz.
Słowa kluczowe
Marketing szeptany, Wizerunek przedsiębiorstwa, Public relations, Tożsamość przedsiębiorstwa, Komunikowanie przedsiębiorstwo-otoczenie
Buzz marketing, Company image, Public relations, Enterprise identity, Communication company-environment
Abstrakt
Celem niniejszej pracy jest określenie roli i narzędzi public relations oraz marketingu szeptanego w tworzeniu wizerunku organizacji. Poprzez opis najważniejszych narzędzi, a następnie prezentację ich wykorzystania określono ich skuteczność, łatwość oraz mnogość zastosowań. Posłużono się przykładami takich firm, jak: DHL, McDonald's, GrowersCider czy witryna Half.com. (fragment tekstu)
Pełny tekst
Pokaż
Bibliografia
Pokaż
  1. Black S., Public relations, Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2005.
  2. Blythe J., Komunikacja marketingowa, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2002.
  3. Budzyński W., Public relations. Zarządzanie reputacją firmy, Poltext, Warszawa 1992.
  4. Cenker E., Public relations, wyd. 3, Wydawnictwo WSB, Poznań 2007.
  5. Goban-Klas T., Media i komunikowanie masowe. Teorie i analizy prasy, radia, telewizji i Internetu, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2004.
  6. Goban-Klas T., Public relations, Business Press, Warszawa 1997.
  7. Hatalska-Woźniak N., Marketing szeptany czyli plotka na usługach firmy, "Harvard Business Review" styczeń 2005.
  8. Hughes M., Marketing szeptany. Z ust do ust. Jak zrobić szum medialny wokół siebie, firmy, produktu, Wydawnictwo MTBiznes, Warszawa 2008.
  9. Knecht Z., Zarządzanie public relations, Wydawnictwo Wyższej Szkoły Zarządzania "Edukacja", Wrocław 2002.
  10. Kwarciak B., Kliknąć w samą markę, "Home&Market" styczeń 2009, nr 1.
  11. Mruk H., Marketing uwarunkowania i instrumenty, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, Poznań 2007.
  12. Popularna encyklopedia powszechna, red. M. Szulc, t. 15, Pinnex, Kraków 2005.
  13. KotlerPh., Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie, kontrola, Felberg SJA, Warszawa 1999.
  14. Pilarczyk B., Reklama jako narzędzie komunikacji masowej, [w:] Komunikowanie się w marketingu, red. H. Mruk, B. Pilarczyk, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2004.
  15. Rosen E., Fama. Anatomia marketingu szeptanego, Media Rodzina, Poznań 2003.
  16. Sobek J., Komunikacja wymaglowana, "Marketing w Praktyce" kwiecień 2009, nr 4.
  17. Szymańska A., Public relations w systemie zintegrowanej komunikacji marketingowej, Unimex, Wrocław 2005.
  18. Wojcik K., Public relations od A do Z, t. 1-2, Agencja Wydawnicza Placet, Warszawa 1997.
  19. www.biggestdrawingintheworld.com (23.09.2009).
  20. www.dhl.pl.
  21. www.growersaunaturale.com/nudify.php (27.09.2009).
  22. www.muszkieterowie.pl/muszkieterowie/index.php?option=com_content&view=article&id=51&Itemid=60 (1.10.2009).
  23. www.posadzdrzewo.pl.
  24. www.proto.pl/csr_1.
  25. www.tetrapak.pl.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1428-7129
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu