BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Ankiel Magdalena (Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu), Stachowiak Magda (Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu)
Tytuł
Postawy konsumentów wobec działań z zakresu marketingu społecznościowego marek odzieżowych w mediach społecznościowych
Consumers Attitudes Toward Social Media Marketing Activities of Fashion Brands
Źródło
Marketing i Rynek, 2015, nr 8 (CD), s. 14-24, rys., tab., bibliogr. 12 poz.
Słowa kluczowe
Media społecznościowe, Marketing społeczny, Komunikowanie marketingowe, Zachowania konsumenta, Marka, Odzież, Badania konsumenckie
Social media, Social marketing, Marketing communication, Consumer behaviour, Brand, Clothing, Consumer research
Uwagi
streszcz., summ., Artykuł dostępny na płycie CD
Abstrakt
W artykule autorzy przedstawili definicję i podział mediów społecznościowych oraz aktualne dane dotyczące najpopularniejszych serwisów w branży odzieżowej. W dalszej części zaprezentowano wyniki badań zachowań i postaw konsumentów, które są związane z wykorzystywaniem mediów społecznościowych w komunikacji marketingowej marek odzieżowych. (abstrakt oryginalny)

In the report authors present the definition and classification of social media, and the recent data about the most popular social media in apparel industry. In the further part presents the results of research on consumers' behaviour and attitudes to the use of social media in marketing communication of fashion brands. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Bibliografia
Pokaż
  1. Bonek, T. i Smaga, M. (2013). Biznes na Facebooku i nie tylko. Warszawa: Wolters Kluwer.
  2. Dejnaka, A. (2013). Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych. Warszawa: CeDeWu.
  3. Garapich, A. (2011). Zasięg blogosfery w Polsce. W: Social Media Day Poland. Wrocław, www.pbi.org.pl/index.php/ida/84/?getFile=49:0 (03.05.2012).
  4. Gustowski, W. (2012). Komunikacja w mediach społecznościowych. Gdynia: Wydawnictwo Novae Res.
  5. Kaznowski, D. (2007). Nowy marketing w internecie. Warszawa: Difin.
  6. Kaznowski, D. (2008). Nowy marketing. Warszawa: Vfp Communications.
  7. Ogólnopolski Panel Badawczy Ariadna, (2013). Blogerzy w Polsce 2013. Znajomość. Wizerunek. Znaczenie.
  8. PBI/Gemius, (2012). Megapanel PBI/Gemius - standardu pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, http://www.audience.gemius.pl/pages/display/witryny-zasieg, (27.01.2015).
  9. PBI/Gemius, (2014). Megapanel PBI/Gemius - standardu pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, http://www.audience.gemius.pl/pages/display/witryny-zasieg (02.02.2015).
  10. Podlaski, A. (2010). Marketing społecznościowy. Tajniki skutecznej promocji w social media. Gliwice: OnePress.
  11. Szymoniuk, B. (red.), (2006). Komunikacja marketingowa instrumenty i metody. Warszawa: PWE.
  12. Wiktor, J. (2005). Promocja. System komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1231-7853
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu