BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kolny Beata (Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach)
Tytuł
Zachowania nabywcze Słowaków na rynku usług zagospodarowujących czas wolny
Slovaks' Purchasing Behaviour on the Leisure Services Market
Źródło
Marketing i Rynek, 2015, nr 8 (CD), s. 264-275, tab., bibliogr. 9 poz.
Słowa kluczowe
Usługi, Internet, Rynek usług, Czas wolny, Zachowania konsumenta
Services, Internet, Services market, Leisure time, Consumer behaviour
Uwagi
streszcz., summ., Artykuł dostępny na płycie CD
Kraj/Region
Słowacja
Slovak Republic
Abstrakt
Celem artykułu jest zaprezentowanie zachowań nabywczych Słowaków na rynku usług zagospodarowujących czas wolny. Szczegółowo opisano częstotliwość korzystania z usług (fitness, gastronomiczne, kulturalne, turystyczne, Wellness & SPA), sposoby planowania i realizowania ich zakupu, a także korzystanie z usług i ich zakupy w Internecie. Do napisania artykułu wykorzystano informacje pochodzące z badań statutowych Katedry Rynku i Konsumpcji finansowanych przez MNiSW pt Handel i usługi w Europie - diagnoza i perspektywy rozwoju (2013-2015). (abstrakt oryginalny)

The aim of the article was to presents Slovaks' purchasing behaviour on the leisure services market. It covers detailed description of the frequency of use of services (fitness, gastronomy, cultural, tourist, Wellness & SPA), ways of planning and implementing their purchase, as well as the use of the services and their shopping on the Internet. The article is based on information from statutory research of the Market and Consumption Department financed by the Ministry of Science and Higher Education entitled Trade and services in Europe - Diagnosis and prospects for development (2013-2015). (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Bibliografia
Pokaż
  1. Bombol, M. (2008). Czas wolny jako kategoria diagnostyczna procesów rozwoju społeczno-gospodarczego. Warszawa: SGH.
  2. Bombol, M., Dąbrowska A. (2003). Czas wolny. Konsument. Rynek. Marketing. Warszawa: Liber.
  3. Cieloch, G., Kuczyński J., Rogoziński K. (1992). Czas wolny - czasem konsumpcji. Warszawa: PWE.
  4. Dąbrowska, A., Janoś-Kresło, M., Wódkowski, A. (2009). E-usługi a społeczeństwo informacyjne. Warszawa: Difin.
  5. Kolny B. (2013). Rynek, usług zagospodarowujących czas wolny - diagnoza i perspektywy rozwoju. Katowice: Wyd. Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach.
  6. Wolny, R. (2013). Rynek e-usług w Polsce - funkcjonowanie i kierunki rozwoju. Katowice: Wyd. Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach.
  7. [www1] http://onlineresearch.pl/2012/03/efekt-ropo-czyli-jak-on-line-wplywa-na-off-line/,(16.03.2015).
  8. [www2] www.bratyslawa.msz.gov.pl/pl/c/MOBILE/wspolpraca_dwustronna/wspolpraca_gospodarcza/sytuacja_gospodarcza/gospodarka_slowacji_w_pierwszym_kwartale_2014_roku, data odczytu: 7.04.2015.
  9. [www3] http://www.euractiv.pl/eu2you/slowacja, data odczytu: 7.04.2015.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1231-7853
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu