BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Michalski Eugeniusz (Politechnika Koszalińska)
Tytuł
Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa usługowego
The Service Enterprise Social Responsibility
Źródło
Marketing i Rynek, 2015, nr 8 (CD), s. 429-438, rys., bibliogr. 10 poz.
Słowa kluczowe
Usługi, Społeczna odpowiedzialność biznesu, Przedsiębiorstwo usługowe, Społeczeństwo, Etyka biznesu
Services, Corporate Social Responsibility (CSR), Service enterprise, Society, Business ethics
Uwagi
streszcz., summ., Artykuł dostępny na płycie CD
Abstrakt
Celem opracowania jest analiza czynników determinujących odpowiedzialność społeczną przedsiębiorstwa usługowego. Analizie poddano wpływ cech usług i procesu ich świadczenia na odpowiedzialność społeczną przedsiębiorstwa. Rozpatrzono holistyczną koncepcje działalności przedsiębiorstwa i etykę biznesu. Rozważania o odpowiedzialności społecznej przedsiębiorstwa usługowego oparto na badaniach opisowych i przyczynowych oraz analizie porównawczej. (abstrakt oryginalny)

The goal of this paper is presenting the analysis of factors shaped the service enterprise social responsibility. The impact of service features and service processing on enterprise social responsibility were analysed. The holistic concept of enterprise activities and business ethics ware submit for consideration. Deliberations about enterprise social responsibility was examined by applying descriptive and causal research, and comparative analysis. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Bibliografia
Pokaż
  1. Barlett, Ch. A., Beamish, P. W. (2011). Transnational Management. New York: McGraw-Hill.
  2. Crane, F. G., Kerin, R. A., Rudelius, W. (2008). Marketing. Toronto: McGraw-Hill Ryerson.
  3. D'Alimonte, D. (2013). Pricing your products and services based on perceived value, Global Trade Weekly, (September).
  4. Griffin, R. W. (2013). Podstawy zarządzania organizacjami. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.
  5. Kotler, Ph., Keller, K.L. (2006). Marketing Management. New Jersey: Pearson Prentice Hall.
  6. Michalski, E. (2014a). Zarządzanie przedsiębiorstwem. Podręcznik akademicki. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.
  7. Michalski, E. (2012b). Marketing. Podręcznik akademicki. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.
  8. Perreault, W. D., McCarthy, E. J. (2005). Ethical Marketing in a Consumer - Oriented World. Applications in Basic Marketing. W: W.D. Perreault, J.P. Cannon, E.J. McCarthy: Basic Marketing - A Marketing Strategy Planning Approach. Irwin: McGraw-Hill.
  9. Stiglitz, J.E. (2002). Globalizations and Its Discontents. New York: Norton.
  10. Zeithaml, V.A., Bitner, M.J., Gremler, D.D. (2009). Services Marketing. Boston: McGraw-Hill.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1231-7853
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu