BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Radziszewska Aleksandra (Politechnika Częstochowska)
Tytuł
Personalizacja w marketingu internetowym i mobilnym
Personalization in Mobile and E-marketing
Źródło
Marketing i Rynek, 2015, nr 8 (CD), s. 557-565, bibliogr. 12 poz.
Słowa kluczowe
Personalizacja, Rekomendacje, Marketing internetowy, Marketing mobilny, System rekomendujący, Technologie mobilne
Personalization, Recommendation, e-marketing, Mobile marketing, Recommender system, Mobile technologies
Uwagi
streszcz., summ., Artykuł dostępny na płycie CD
Abstrakt
Praca przedstawia wybrane narzędzia personalizacji stosowane przez współczesne przedsiębiorstwa w marketingu internetowym i mobilnym. Omówione zostały również korzyści wynikające z indywidualizacji działań marketingowych wykorzystujących nowoczesne narzędzia technologiczne. (abstrakt oryginalny)

The paper describes chosen personalization's tools that are used in contemporary enterprises in mobile and e-marketing. The benefits from individualization of marketing activity using modern internet and mobile technology have been described. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Bibliografia
Pokaż
  1. Balabanovic, M., Shoham, Y. (2010). Recommender Systems. Encyclopedia of Machine Learning, No. 3, 22-34.
  2. Choi, K., Yoo, D., Kim, G., Suh, Y. (2012). Hybrid online-product recommendation system: Combining implicit rating-based collaborative filtering and sequential pattern analysis. Electronic Commerce Research and Applications, Vol. 11, No. 4, 309-317.
  3. Germanakos, P., Tsianos, N., Lekkas, Z., Mourlas, C., and Samaras, G. (2008). Capturing essential intrinsic user behavior values for the design of comprehensive web-based personalized environments. Computers in Human Behavior, Vol. 24, No. 4, 1434-1451.
  4. Kopecka-Piech, K. (2013). Aplikacje mobilne: innowacyjność, sytuacyjność i personalizacja komunikacji marketingowej i wizerunkowej. Nowe Media, nr 4, 11-30.
  5. Mobasher, B., Cooley, R., and Srivastava, J. (2000). Automatic personalization based on web usage. Communications of the ACM, Vol. 43, No. 8, 142-157.
  6. Nelson, A. (2008). Online personalization: the key to engaging the leaner. Development and Learning in Organizations, Vol. 22, No. 1, 11-23.
  7. www.iai-shop.com/recommendations.phtml (27.02.2015).
  8. www.ekomercyjnie.pl/ceneo-pl-udostepnia-system-rekomendacji-produktow-dla-sklepow-internetowych/ (25.02.2015).
  9. www.erpview.pl/crm/personalizacja_przyszloscia_marketingu_wedlug_90_specjalistow.html (26.02.2015).
  10. www.magazynit.pl/crm/personalizacja-przyszloscia-marketingu-wedlug-90-specjalistow.html (26.02.2015).
  11. www.salesmanago.pl/marketingautomation/personalizacja_tresci_w_czasie_rzeczywistym.html (27.02.2015).
  12. www.wirtualnemedia.pl/artykul/jak-mobile-personalizuje-reklame# (26.02.2015).
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1231-7853
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu