BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kuczma Paweł (Uniwersytet Warszawski, doktorant)
Tytuł
Sprawozdanie z konferencji "IAB Day", Warszawa, 20-21 października 2010 roku
Źródło
Studia Medioznawcze, 2011, nr 1 (44), s. 179-181
Media Studies
Słowa kluczowe
Konferencja naukowa, Branża internetowa
Scientific conference, Internet branch
Abstrakt
Po raz pierwszy na Uniwersytecie Warszawskim odbyła się konferencja edukacyjna "IAB Day", organizowana cyklicznie przez Związek Pracodawców Branży Internetowej Interactive Advertising Bureau (IAB) Polska we współpracy z warszawskimi uczelniami. Celem tych konferencji jest promowanie wiedzy na temat rynku internetowego. Współorganizatorem jesiennej konferencji był Instytut Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. Dwudniowa impreza odbyła się w nowo oddanej sali Instytutu Dziennikarstwa UW w starym Centrum Informatycznym UW. "IAB Day" był okazją dla studentów do spotkania czołowych ekspertów działających w branży internetowej w Polsce, zarówno naukowców, jak i praktyków. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Pełny tekst
Pokaż
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-0920
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu