BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Karwatka Tomasz (Divante.N)
Tytuł
O wydobywaniu się z dołka
Źródło
Marketing w Praktyce, 2014, nr 1, s. 8-12
Słowa kluczowe
Aktywizacja sprzedaży, Sprzedaż produktu, Innowacje w sprzedaży, Handel elektroniczny, Kryzys przedsiębiorstwa
Sales promotion, Product sales, Innovations in sales, e-commerce, Enterprises crisis
Kraj/Region
Polska
Poland
Abstrakt
Częsty scenariusz podczas kryzysu w firmie to wzywanie eksperta i korzystanie z benchmarków. Niestety wiele badań pokazuje, jak ekspercka intuicja przegrywa w zderzeniu ze skomplikowaną i niejednoznaczną rzeczywistością. Rolą eksperta powinno być zaprojektowanie i przeprowadzanie stosownych testów, a docelowo firmie można pomóc w zbudowaniu takich kompetencji. Dla niektórych klientów ważniejsza jest wygoda od ceny. Stąd potrzeba tworzenia internetowych magazynów lifestyle'owych.(fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu