BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Soluch Tomasz (Instytut Analizy Sensorycznej), Stężycka Anna (Instytut Analizy Sensorycznej)
Tytuł
Zmysły na zakupach
Źródło
Marketing w Praktyce, 2014, nr 1, s. 18-20
Słowa kluczowe
Telefonia komórkowa, Reklama multimedialna, Reklama telefoniczna, Efektywna obsługa klienta, Handel elektroniczny, Innowacje w sprzedaży
Mobile phone, Multimedia advertising, Phone advertising, Efficient Consumer Response (ECR), e-commerce, Innovations in sales
Kraj/Region
Polska
Poland
Abstrakt
Współcześni klienci na zakupy idą uzbrojeni w smartfony i tablety z aplikacjami mobilnymi. Sprawdzają ceny, skanują kody, szukają informacji. Smart-Konsumenci uważają, że odporni są na działania reklamowe. Okazuje się jednak, że nie na każde. A ważne w rozumowaniu konsumenta i podejmowaniu decyzji o zakupie są nawet bariery przestrzenne, czyli brak fizycznego dostępu do danego produktu, który przez firmę jest prezentowany w sposób niewłaściwy. (abstrakt autora)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu