BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Hurka Cezary (Adveritiva Loyalty Solutions)
Tytuł
Motywuj, nagradzaj, komunikuj
Źródło
Marketing w Praktyce, 2016, nr 1, s. 40-42
Słowa kluczowe
Obsługa klienta, Lojalność klientów, Lojalność przedsiębiorstw, Marka produktu, Budowanie lojalności klienta, Techniki sprzedaży
Customer service, Customer loyalty, Company loyalty, Product brand, Cultivation customer loyalty, Sales techniques
Kraj/Region
Polska
Poland
Abstrakt
Po powierzchnią tego, co widzi konsument - uczestnik programu lojalnościowego na stacji benzynowej, w hipermarkecie czy kawiarni, w której zbiera się pieczątki na gratisową kawę, odbywa się zaciekła walka o lojalność o klienta między biznesowymi partnerami. Służą temu programy B2B, czyli motywacyjne często zwane partnerskimi. Promuje się w nich nie tyle lojalność, ile konsekwencję w realizowaniu biznesowych celów firmy. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu