BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kandefer-Winter Katarzyna (GetFound), Winter Tomasz (GetFound)
Tytuł
Jak ugryźć crowdsourcing?
Źródło
Marketing w Praktyce, 2014, nr 1, s. 53-56
Słowa kluczowe
Crowdsourcing, Kreatywność, Narzędzia marketingu bezpośredniego, Efekt synergii, Innowacje w sprzedaży
Crowdsourcing, Creativity, Direct marketing tools, Synergy effect, Innovations in sales
Kraj/Region
Polska
Poland
Abstrakt
Zastosowanie crowdsourcingu może przynieść firmie wielorakie korzyści. Umożliwia dotarcie i zaangażowanie ogromnej liczby osób, skorzystanie z ich wiedzy, umiejętności i pomysłów. Wyzwala to kreatywność, wzmacnia wizerunek firmy i tworzy bliższe relacje z potencjalnymi i obecnymi klientami. Jednak zastosowanie tej strategii nie jest proste. Wymaga dokładnego zaplanowania i zaprojektowania oraz właściwego zarządzania taką akcją. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu