BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Frątczak-Rudnicka Barbara (4P Research Mix Sp. z o.o.), Aleksandrowicz Joanna (Czteryczwarte Brand Designe)
Tytuł
Inspirująca spryto-wiedza
Źródło
Marketing w Praktyce, 2014, nr 1, s. 58-62
Słowa kluczowe
Strategia sprzedaży, Efektywna obsługa klienta, Marka produktu, Wizerunek przedsiębiorstwa, Innowacje w sprzedaży, Megatrendy cywilizacyjne
Sales strategy, Efficient Consumer Response (ECR), Product brand, Company image, Innovations in sales, Civilization megatrends
Kraj/Region
Polska
Poland
Abstrakt
Spryto-wiedza to trend narastający od kilku lat, realizowany obecnie w dużej mierze dzięki działaniu nowych technologii komunikacyjnych. Trend ten zmienia zasadniczo dotychczasowe reguły gry marketingowej i rozkład sił pomiędzy producentami i konsumentami. Ci ostatni mają większy dostęp do wiedzy eksperckiej i w stosunku do siebie mają większe wymagania wobec produktów, konsumują bardziej pragmatycznie, ich zakupy są bardziej racjonalne, są odporni na marketingowy język i wymagają partnerskiego podejścia. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu