BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Anders Katarzyna (PMT Marketing System)
Tytuł
Jak kupuje Igrek
Źródło
Marketing w Praktyce, 2014, nr 3, s. 9-11
Słowa kluczowe
Analiza korzyści zakupu, Marketing zakupów, Strategia zakupów, Zakupy online, Innowacje w sprzedaży, Efektywna obsługa klienta
Benefits of buying analysis, Buyer marketing, Purchasing strategy, Online shopping, Innovations in sales, Efficient Consumer Response (ECR)
Kraj/Region
Polska
Poland
Abstrakt
Klient na zakupy udaje się przygotowany, zwykle wie gdzie znaleźć najlepszą ofertę. Zdaje sobie sprawę co obiecuje marka i ile produkt powinien kosztować. Promocje kierowane do tej grupy odbiorców muszą być naprawdę dobrze wycelowane, atrakcyjne i dopięte na ostatni guzik. A digitalizacja życia to trend, który musi mieć przełożenie na wzajemne stosunki klient - sprzedawca (firma), przy ciągłym dążeniu do doskonałości i innowacyjności. (abstrakt autora)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu