- Autor
- Anders Katarzyna (PMT Marketing System)
- Tytuł
- Jak kupuje Igrek
- Źródło
- Marketing w Praktyce, 2014, nr 3, s. 9-11
- Słowa kluczowe
- Analiza korzyści zakupu, Marketing zakupów, Strategia zakupów, Zakupy online, Innowacje w sprzedaży, Efektywna obsługa klienta
Benefits of buying analysis, Buyer marketing, Purchasing strategy, Online shopping, Innovations in sales, Efficient Consumer Response (ECR) - Kraj/Region
- Polska
Poland - Abstrakt
- Klient na zakupy udaje się przygotowany, zwykle wie gdzie znaleźć najlepszą ofertę. Zdaje sobie sprawę co obiecuje marka i ile produkt powinien kosztować. Promocje kierowane do tej grupy odbiorców muszą być naprawdę dobrze wycelowane, atrakcyjne i dopięte na ostatni guzik. A digitalizacja życia to trend, który musi mieć przełożenie na wzajemne stosunki klient - sprzedawca (firma), przy ciągłym dążeniu do doskonałości i innowacyjności. (abstrakt autora)
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu - Cytowane przez
- ISSN
- 1425-8315
- Język
- pol