BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Waszkiewicz-Raviv Alicja (Uniwersytet Warszawski)
Tytuł
Krzysztof J. Rychter, Zbigniew Chmielewski, Dariusz Tworzydło, Tożsamość wizualna. Znak, system, wizerunek
Źródło
Studia Medioznawcze, 2013, nr 4 (55), s. 160-163
Media Studies
Słowa kluczowe
Recenzja, Komunikowanie marketingowe, Wizerunek przedsiębiorstwa, Całościowa identyfikacja (CI)
Review, Marketing communication, Company image, Corporate identity (CI)
Abstrakt
Autorzy z bogatym doświadczeniem, członkowie Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, wykładowcy akademiccy i autorzy ekspertyz biznesowych, przygotowali książkę logicznie spójną i bogatą w praktyczne wskazówki. Jak wykorzystać obraz do wykreowania wizerunku firmy? Jak komunikować wartości organizacji za pomocą znaków? Jak tworzyć spójny system, który pomaga wyróżnić się wśród konkurencji? Jak adaptować logo, monitorować wprowadzanie zmian, tworzyć księgę tożsamości wizualnej? Na te pytania czytelnik znajdzie odpowiedź w omawianej publikacji, napisanej przystępnym językiem i w oparciu o źródła naukowe. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Pełny tekst
Pokaż
Bibliografia
Pokaż
  1. Norgaard K.M., Living in Denial: Climate Change, Emotions and Everyday, The MIT Press, Massachusetts, USA 2011.
  2. Sztompka P., Fotospołeczeństwo. Antologia tekstów z socjologii wizualnej, Znak, 2012.
  3. Wojcik K., Public Relations. Wiarygodny dialog z otoczeniem, Placet 2010.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-0920
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu