BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Gros Urszula
Tytuł
Składniki i sieci porozumiewania się w organizacji
Źródło
Zeszyty Naukowe / Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa w Katowicach, 2002, nr 14, s. 25-40, rys., tab.
Tytuł własny numeru
Zeszyt Naukowy Katedry Zarządzania i Marketingu
Słowa kluczowe
Komunikowanie w przedsiębiorstwie, Informacja w organizacji, Komunikowanie interpersonalne, Formy komunikowania, Metody komunikowania się w organizacji, Przepływ informacji, Kanały informacyjne
Communication in organisation, Information in organization, Interpersonal communication, Forms of communication, Communication methods, Data flow, Communication channels
Uwagi
streszcz.
Abstrakt
Celem tego opracowania jest wyjaśnienie celów porozumiewania się ludzi i jego złożoności biorącej pod uwagę składniki statyczne i dynamiczne przekazu informacji. Innym celem jest ilustracja i opis sieci przekazu informacji oraz ich charakterystyk. (abstrakt oryginalny)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Bibliografia
Pokaż
  1. Encyklopedia Multimedialna PWN. 1998.
  2. A. Bavelas: Communication patterns in task-oriented groups. "Journal of acoustical". Society of America, 1950, nr 22.
  3. A. Doswell: Foundations of Business Information Systems. Plenum Press. London 1985.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1428-9520
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu