BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Nowacka Beata (Uniwersytet Ślaski w Katowicach)
Tytuł
Artur Domosławski, Kapuściński non-fiction
Źródło
Studia Medioznawcze, 2011, nr 2 (45), s. 159-165
Media Studies
Słowa kluczowe
Recenzja
Review
Abstrakt
Książka Domosławskiego, zwłaszcza zaś jej głośna promocja, w której z powodzeniem wykorzystano mechanizmy marketingu szeptanego, bez wątpienia otworzyła nową epokę w historii polskiej biografistyki. Chyba już trudno sobie dziś wyobrazić podobny sukces rynkowy bez atmosfery skandalu umiejętnie podsycanej na kilka miesięcy przed premierą książki, zaangażowania internetu (blog autora, grono fanów na Facebooku, linki do fragmentów tekstu odczytywanych przez znanych aktorów, internetowa strona książki, która korzysta z wirtualnych łamów największej gazety codziennej), wydania w wersji audiobooka oraz ogłoszenia konkursu, w którym nagrodą jest egzotyczna podróż. Jeśli jeszcze uda się wesprzeć istotne kwestie społeczne, wśród których znajdzie się walka o cenne zdobycze demokratyczne, jak wolność słowa, to sukces jest nieunikniony. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Pełny tekst
Pokaż
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-0920
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu