BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Sołtysik-Piorunkiewicz Anna (Wyższa Szkoła Humanitas w Sosnowcu)
Tytuł
Zarządzanie relacjami z klientem z wykorzystaniem techniki customer care - charakterystyka systemów CRM
Źródło
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie, 2008, nr 2, s. 71-79, bibliogr. 6 poz.
Słowa kluczowe
Zarządzanie Kontaktami z Klientem, Relacje z klientami, Systemy informatyczne, Przewaga konkurencyjna
Customer Relationship Management (CRM), Relationships with customers, Computer system, Competitive advantage
Uwagi
streszcz., summ.
Abstrakt
W artykule przedstawiono zagadnienia dotyczące zarządzaniem relacjami z klientem. Zwrócono uwagę na technikę customer care w ramach CRM oraz na potrzebę wdrożenia systemu informatycznego klasy CRM w firmie w celu zapewnienia odpowiedniej jakości świadczonych usług, głównie w zakresie dystrybucji i obsługi posprzedażowej. (abstrakt oryginalny)

In this article author describes customer relationship management. One of the part of this article is characteristics of customer care as a method of building relationship between customer and business. The implementation of CRM information system in business can give an opportunity to create advantage on market, esp. in distribution and after sell service. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Bibliografia
Pokaż
  1. Adamczyk J., CRM w ujęciu klasycznym i internetowym, e-marketing.pl, http://www.e-marketing.pl/artyk/artyk63.php, 2008.
  2. Todman Ch., Projektowanie hurtowni danych. Zarządzanie kontaktami z klientami (CRM), Wydawnictwa Naukowo-Techniczne, Warszawa 2003.
  3. Portal wiedzy dla biznesu: CRM - Filozofia sukcesu, http://technologie.nf.pl/Artykul/7614/CRM, 2008.
  4. Płaczek E., Szołtysek J., Customer Relationship Management w rzeczywistości biznesowej, http://www.logforum.wsl.com.pl/vol1/issue1/no7/7_1_1_05.html, 2005, Vol. 1, Issue 1, 2008.
  5. Power D.J., Interview: Ron Swift comments on Decision Support and CRM, DSSResources.COM, 11/07/2003, http://dssresources.com/interviews/swift/swift11072003.html, 2008.
  6. Dyche J., CRM: Relacje z klientami, Helion 2002.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1899-8658
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu