BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kaczorowska-Spychalska Dominika (University of Social Sciences, Poland)
Tytuł
Weblogs as a Communication Tool of Polish Cities
Źródło
Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2015, t. 16, z. 4, cz. 1, s. 375-388, bibliogr. 29 poz.
Entrepreneurship and Management
Tytuł własny numeru
Strategia jednostki samorządu terytorialnego w świetle wyzwań XXI wieku
Słowa kluczowe
Media, Miasto, Komunikowanie, Marketing terytorialny
Media, City, Communication, Territorial marketing
Uwagi
streszcz., summ.
Abstrakt
Hypermedia environment has visibly changed a form and character of communication. What used to be local now gets released from cultural, geographical, historical meanings and is again integrated into functional networks. Time is obliterated in a new communication system because past, presence and future can be programmed in a way that they interact within one message [Castells 2011, p. 404]. From the perspective of territorial units it is a key condition for changes in a current way of perceiving media and in implemented forms of communication with all groups of stakeholders. What may prove to be an interesting alternative here are blogs whose commercial meaning has been considerably growing in recent years. The article attempts to identify possibilities of their usage in the process of marketing communication of cities in Poland. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Pełny tekst
Pokaż
Bibliografia
Pokaż
  1. Barefoot D., Szabo J. (2011), Znajomi na wagę złota. Podstawy marketingu w mediach społecznościowych, Oficyna Wolters Kluwer Business, Warszawa.
  2. Castells M. (2011), Społeczeństwo sieci, PWN, Warszawa.
  3. Dejnaka A. (2013), Programy rekomendacyjne i lojalnościowe [w:] M. Dutko (red.), Biblia e-Biznesu (red.), Helion, Gliwice.
  4. Dejnaka A.(2013), eMarketing [w:] M. Dutko (red.), Biblia e-Biznesu (red.), Helion, Gliwice.
  5. Duczkowska-Piasecka M. (2013), Marketing terytorialny, Difin, Warszawa.
  6. Gitomer J. (2011), Społecznościowy boom, Helion, Gliwice.
  7. Kaznowski D. (2014), Social media - społeczny wymiar Internetu [w:] J. Królewski, P. Sala (red.), E-Marketing, PWN, Warszawa.
  8. Leszczyński G., Zieliński M. (2002), Internet w strategii marketingowej [w:] H. Mruk (red.), Strategie marketingowe, Wydawnictwo Akademii Ekonomiczne w Poznaniu, Poznań.
  9. Li Ch., Bernoff J. (2009), Marketing technologii społecznych, Wyd. MT Biznes, Warszawa.
  10. Ludkowski Ł. (2012), Social media po polsku [w:] K. Budek (red.), Raport Social media w biznesie, Warszawa.
  11. Mazurek G. (2008), Blogi i wirtualne społeczności - wykorzystanie w marketingu, Oficyna Wolters Kluwer Business, Kraków.
  12. Miontk A. (2013), Skuteczne social media, Helion, Gliwice.
  13. Mruk H. (2012), Marketing. Satysfakcja klienta i rozwój przedsiębiorstwa, PWN, Warszawa.
  14. Podlaski A. (2011), Marketing społecznościowy, Helion, Gliwice.
  15. Pogorzelski J. (2012), Praktyczny marketing miast i regionów, Oficyna Wolters Kluwer Business, Kraków.
  16. Rettberg J.W. (2014), Blogging, Polity Press, Cambridge.
  17. Rettberg J.W. (2012), Blogowanie, PWN, Warszawa.
  18. Rowse D., Garrett Ch. (2012), Problogger, czyli jak czerpać zyski ze swojego bloga, Helion, Gliwice.
  19. Rydel M. (red.) (2001), Komunikacja marketingowa, wyd. ODDK, Gdańsk.
  20. Sadowski M. (2013), Rewolucja social media, Helion, Gliwice.
  21. Scott D.M.(2009), Nowe zasady marketingu i PR, Oficyna Wolters Kluwer Business, Kraków.
  22. Szromnik A. (2012), Marketing terytorialny, Oficyna Wolters Kluwer Business, Kraków.
  23. Szyfter J.P. (2005), Public relations w Internecie, Helion, Gliwice.
  24. Świerczyńska-Kaczor U. (2012), e-Marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej, Difin, Warszawa.
  25. Tomczyk T. (2013), Blog. Pisz. Kreuj. Zarabiaj, Wydawnictwo Zielona Sowa, Warszawa.
  26. Wiktor J. (2013), Komunikacja marketingowa. Modele, struktury, formy przekazu, PWN, Warszawa.
  27. Witek E. (2014), Komunikacja wizualna. Nowoczesne narzędzia, Wydawnictwo Astrum Media, Wrocław.
  28. Witkowska M., Cholawo-Sosnowska K. (red.) (2006), Społeczeństwo informacyjne. Istota, rozwój, wyzwania, Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne, Warszawa.
  29. Wright J. (2007), Blogowanie w biznesie, Wydawnictwa Profesjonalne i Akademickie, Warszawa.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1733-2486
Język
eng
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu