BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kolny Beata (Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach)
Tytuł
Konsumpcja usług zagospodarowujących czas wolny w województwie śląskim
Consumption of Leisure Services in Silesian Province
Źródło
Konsumpcja i Rozwój, 2015, nr 4 (13), s. 80-91, tabl., bibliogr. 13 poz.
Słowa kluczowe
Czas wolny, Konsumpcja usług, Wyniki badań
Leisure time, Services consumption, Research results
Uwagi
streszcz., summ.
Kraj/Region
Województwo śląskie
Silesian Voivodeship
Abstrakt
Celem artykułu jest przedstawienie wybranych uwarunkowań konsumpcji usług zagospodarowujących czas wolny w województwie śląskim i zakresu korzystania z tych usług. W artykule wykorzystano wtórne źródła informacji oraz wyniki badań bezpośrednich przeprowadzonych w Katedrze Rynku i Konsumpcji w ramach projektu badań statutowych finansowanych przez MNiSW pt. "Handel i usługi w Europie - diagnoza i perspektywy rozwoju (2013-2015)", dotyczących m.in. kupowania i korzystania z tych usług. (abstrakt oryginalny)

An aim of the article is to present the selected determinants of consumption of services related to leisure in the Silesian Province and the scope of use thereof. The article is based on secondary sources of information and the results of field research from statutory research of the Market and Consumption Department financed by the Ministry of Science and Higher Education entitled Trade and services in Europe - Diagnosis and prospects for development (2013-2015) concerning, inter alia, buying and using these services. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Pełny tekst
Pokaż
Bibliografia
Pokaż
  1. Bywalec Cz. (2010), Konsumpcja a rozwój gospodarczy i społeczny, Wydawnictwo C.H. Beck, Warszawa.
  2. Dąbrowska A., Janoś-Kresło M., Wódkowski A. (2009), E-usługi a społeczeństwo informacyjne, Difin, Warszawa.
  3. Rocznik Statystyczny Rzeczypospolitej Polskiej 2012 (2012), GUS, Warszawa.
  4. Rocznik Statystyczny Rzeczypospolitej Polskiej 2013 (2013), GUS, Warszawa.
  5. Rocznik Statystyczny Rzeczypospolitej Polskiej 2014 (2014),GUS, Warszawa.
  6. Kultura w 2013 roku(2014),GUS, Warszawa.
  7. Kolny B. (2013), Rynek, usług zagospodarowujących czas wolny - diagnoza i perspektywy rozwoju, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, Katowice.
  8. Olearnik J. (1990), Konsumpcja usług w Polsce. Diagnoza - Modelowanie - Kształtowanie, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. K. Adamieckiego, Katowice.
  9. Strategia rozwoju województwa śląskiego "śląskie 2020+", Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego, Katowice, lipiec 2013.
  10. Rocznik Statystyczny Województwa Śląskiego 2012 (2012), Urząd Statystyczny, Katowice.
  11. Rocznik Statystyczny Województwa Śląskiego 2014 (2014), Urząd Statystyczny, Katowice.
  12. Wolny R. (2013), Rynek e-usług w Polsce - funkcjonowanie i kierunki rozwoju, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, Katowice.
  13. [www1] http://onlineresearch.pl/2012/03/efekt-ropo-czyli-jak-on-line-wplywa-na- -off-line/ [dostęp: 16.03.2015].
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
2083-6929
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu