- Autor
- Żyminkowska Katarzyna (Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach)
- Tytuł
- Sprawozdanie z konferencji "Marketing - organizacje - konsumenci produktów systemowych"
- Źródło
- Konsumpcja i Rozwój, 2015, nr 4 (13), s. 106-108
- Słowa kluczowe
- Globalizacja, Marketing produktu, Handel, Usługi, Gospodarka turystyczna, Konferencja naukowa
Globalization, Product marketing, Trade, Services, Touristic economy, Scientific conference - Abstrakt
- Katedra Polityki Rynkowej i Zarządzania Marketingowego Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach kierowana przez prof. Leszka Żabińskiego była organizatorem pierwszej konferencji naukowej z cyklu: "Współczesność, historia i przyszłość marketingu" im. Profesora Teodora Kramera. Temat przewodni konferencji, która odbyła się w dniach 18-20 października 2015 r., "Marketing - organizacje - konsumenci produktów systemowych (handel i usługi profesjonalne, gospodarka turystyczna, produkty globalne)", zainspirował do dyskusji nad najnowszą koncepcją marketingu produktów systemowych, inaczej multiproduktów. Przedmiotem dyskusji były m.in. kwestie dotyczące zakresu współdziałania podmiotów rynkowych (w tym konsumentów) w procesie marketingu oraz mechanizmów kreowania i dyfuzji innowacji (marketingowych). (abstrakt oryginalny)
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Pełny tekst
- Pokaż
- Cytowane przez
- ISSN
- 2083-6929
- Język
- pol