BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Nowacki Robert (Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur w Warszawie)
Tytuł
Sprawozdanie z konferencji naukowej "Forum Marketingu". Anatomia sukcesu rynkowego: marketing czy innowacje?
Źródło
Konsumpcja i Rozwój, 2015, nr 2 (11), s. 95-96
Słowa kluczowe
Marketing, Innowacje, Konferencja naukowa
Marketing, Innovations, Scientific conference
Abstrakt
W dniu 8.05.2015 r. w Akademii Leona Koźmińskiego (ALK) odbyła się ogólnopolska konferencja naukowa "Forum Marketingu", którą zorganizowała Katedra Marketingu ALK. Hasło przewodnie brzmiało "Anatomia sukcesu rynkowego: marketing czy innowacje"? Patronat nad konferencją objęły Polskie Naukowe Towarzystwo Marketingu oraz czasopisma "Logistyka" i "Transport i Komunikacja". Inspiracją Forum były słowa Petera Druckera, który twierdził, że "Przedsiębiorstwo ma dwie - i tylko dwie - podstawowe funkcje: marketing i innowacje. Marketing i innowacje przynoszą rezultaty; cała reszta to koszty". Na kanwie tych słów podjęto próbę określenie istoty innowacji i sposobu ich kreowania wraz z zarysowaniem roli marketingu w tym procesie. Organizatorzy Forum postawili dwa kluczowe pytania z tym związane:
-- po pierwsze, jaką rolę odgrywa marketing w rozwoju innowacji?
-- po drugie, na czym polegają innowacje w marketingu? (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Pełny tekst
Pokaż
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
2083-6929
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu