- Autor
- Jankowska Malina (Microsoft)
- Tytuł
- Bądź digital, klienci już są!
- Źródło
- Marketing w Praktyce, 2014, nr 3, s. 12-14
- Słowa kluczowe
- Konsument, Relacje przedsiębiorstwo-konsument, Komunikowanie przedsiębiorstwo-klient, Logistyczna obsługa klienta, Technologie cyfrowe, Portale internetowe
Consumer, Enterprise-customer relationship, Communication company-client, Logistics customer service, Digital technologies, Web portals - Kraj/Region
- Polska
Poland - Abstrakt
- Zjawisko konsumeryzacji w samej tylko branży technologicznej przejawia się na wiele sposobów, determinując nie tylko rozwój produktów czy ich zastosowanie, ale także sprzedaż i marketing w różnych segmentach rynku. Podstawowy kierunek wymaganych zmian to przechodzenie od rozwiązań konsumenckich do biznesu. Adaptacja tych rozwiązań w oparciu o platformy komunikacyjne to absolutnie nieodzowny element nowoczesnego systemu obsługi klienta. (fragment tekstu)
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu - Cytowane przez
- ISSN
- 1425-8315
- Język
- pol