BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Jankowska Malina (Microsoft)
Tytuł
Bądź digital, klienci już są!
Źródło
Marketing w Praktyce, 2014, nr 3, s. 12-14
Słowa kluczowe
Konsument, Relacje przedsiębiorstwo-konsument, Komunikowanie przedsiębiorstwo-klient, Logistyczna obsługa klienta, Technologie cyfrowe, Portale internetowe
Consumer, Enterprise-customer relationship, Communication company-client, Logistics customer service, Digital technologies, Web portals
Kraj/Region
Polska
Poland
Abstrakt
Zjawisko konsumeryzacji w samej tylko branży technologicznej przejawia się na wiele sposobów, determinując nie tylko rozwój produktów czy ich zastosowanie, ale także sprzedaż i marketing w różnych segmentach rynku. Podstawowy kierunek wymaganych zmian to przechodzenie od rozwiązań konsumenckich do biznesu. Adaptacja tych rozwiązań w oparciu o platformy komunikacyjne to absolutnie nieodzowny element nowoczesnego systemu obsługi klienta. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu