- Autor
- Tkaczyk Paweł (MIDEA)
- Tytuł
- Trzeci sposób na sprzedaż
- Źródło
- Marketing w Praktyce, 2014, nr 3, s. 15-17
- Słowa kluczowe
- Sprzedaż produktu, Formy sprzedaży, Grywalizacja, Efektywna obsługa klienta, Metody promocji, Komunikowanie przedsiębiorstwo-klient
Product sales, Forms of sales, Gamification, Efficient Consumer Response (ECR), Promotion methods, Communication company-client - Kraj/Region
- Świat
World - Abstrakt
- Nowa metoda pozyskiwania i obsługi klienta zwana grywalizacją ma coraz to szersze zastosowanie, zwłaszcza za granicą, np. w USA. To swoiste połączenie działań wizerunkowych firmy ze sprzedażą produktów jest jakby trzecią formą tej sprzedaży. Dostosowanej do elektronicznych upodobań i gadżetów konsumenta, któremu oferuje się formę zakupów połączoną z przyjemnością. Od firmy wymaga to jednak pomyślunku i odrobinę finezji.(abstrakt autora)
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu - Cytowane przez
- ISSN
- 1425-8315
- Język
- pol