BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Tkaczyk Paweł (MIDEA)
Tytuł
Trzeci sposób na sprzedaż
Źródło
Marketing w Praktyce, 2014, nr 3, s. 15-17
Słowa kluczowe
Sprzedaż produktu, Formy sprzedaży, Grywalizacja, Efektywna obsługa klienta, Metody promocji, Komunikowanie przedsiębiorstwo-klient
Product sales, Forms of sales, Gamification, Efficient Consumer Response (ECR), Promotion methods, Communication company-client
Kraj/Region
Świat
World
Abstrakt
Nowa metoda pozyskiwania i obsługi klienta zwana grywalizacją ma coraz to szersze zastosowanie, zwłaszcza za granicą, np. w USA. To swoiste połączenie działań wizerunkowych firmy ze sprzedażą produktów jest jakby trzecią formą tej sprzedaży. Dostosowanej do elektronicznych upodobań i gadżetów konsumenta, któremu oferuje się formę zakupów połączoną z przyjemnością. Od firmy wymaga to jednak pomyślunku i odrobinę finezji.(abstrakt autora)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu