BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Chrostowska Agnieszka (Branch Brothers)
Tytuł
S-ex w miejscu sprzedaży
Źródło
Marketing w Praktyce, 2014, nr 3, s. 18-20
Słowa kluczowe
Marketing doświadczeń, Zarządzanie doświadczeniem klienta, Zakup, Logistyczna obsługa klienta, Komunikowanie przedsiębiorstwo-klient, Marka produktu, Centra handlowe
Experience marketing, Customer Experience Management (CEM), Purchasing, Logistics customer service, Communication company-client, Product brand, Shopping centres
Kraj/Region
Świat, Polska
World, Poland
Abstrakt
Shopping experience (s-ex) to suma wrażeń i opinii o miejscu sprzedaży, która powstaje podczas zakupowej wizyty i skłania klienta do powrotu do tego miejsca lub omijania go szerokim łukiem. Warunkiem udanego "sexu" w danej placówce jest to coś, czego nie posiadają inne podmioty. Bywa, że przy dwóch blisko siebie zlokalizowanych pizzeriach tylko do jednej z nich jest długa kolejka. Druga zaś zionie pustką. A więc chodzi o markę produktu i wizerunek firmy. A także liczne udogodnienia towarzyszące, np. okienka Drive, zachowania prokonsumenckie personelu itd. (abstrakt autora)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu