- Autor
- Dziekoński Michał (Experience Group)
- Tytuł
- ROI w mediach off- i online
- Źródło
- Marketing w Praktyce, 2014, nr 3, s. 22-25
- Słowa kluczowe
- Marketing internetowy, Stopa zwrotu kapitału, Zachowania konsumenta, Wskaźniki rentowności, Badania marketingowe, Promocja produktu
e-marketing, Return on Investment (ROI), Consumer behaviour, Profitability index, Marketing research, Product promotion - Kraj/Region
- Świat
World - Abstrakt
- Łączenie pomiaru marketingu off- i online staje się coraz większym wyzwaniem i potrzebą zarówno dla marketerów wychowanych w epoce mediów tradycyjnych, jak i tych przyzwyczajonych wyłącznie do jego wersji online. A narzędzi skupiających oba te światy jest nie tak wiele. Analiza i raportowanie wskaźników z marketingowych kart wyników (dashboards) jest jedną z metod pozwalających opanować tę sztukę. (abstrakt autora)
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu - Cytowane przez
- ISSN
- 1425-8315
- Język
- pol