BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Dziekoński Michał (Experience Group)
Tytuł
ROI w mediach off- i online
Źródło
Marketing w Praktyce, 2014, nr 3, s. 22-25
Słowa kluczowe
Marketing internetowy, Stopa zwrotu kapitału, Zachowania konsumenta, Wskaźniki rentowności, Badania marketingowe, Promocja produktu
e-marketing, Return on Investment (ROI), Consumer behaviour, Profitability index, Marketing research, Product promotion
Kraj/Region
Świat
World
Abstrakt
Łączenie pomiaru marketingu off- i online staje się coraz większym wyzwaniem i potrzebą zarówno dla marketerów wychowanych w epoce mediów tradycyjnych, jak i tych przyzwyczajonych wyłącznie do jego wersji online. A narzędzi skupiających oba te światy jest nie tak wiele. Analiza i raportowanie wskaźników z marketingowych kart wyników (dashboards) jest jedną z metod pozwalających opanować tę sztukę. (abstrakt autora)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu