- Autor
- Modzelewska Monika (LeadR Sp. z o.o.), Liszka Maciej (LeadR Sp. z o.o.)
- Tytuł
- Marketing baz danych
- Źródło
- Marketing w Praktyce, 2014, nr 3, s. 26-28
- Słowa kluczowe
- System informacji marketingowej (SIM), Marketing baz danych, Formy reklamy, Język reklamy, Techniki sprzedaży, Promocja produktu
Marketing information system (MIS), Database marketing, Advertising forms, Language of advertising, Sales techniques, Product promotion - Kraj/Region
- Świat
World - Abstrakt
- Rozmaite formy dotarcia z produktem do klienta nie zawsze są skuteczne. Jedną z tych metod jest telesales, czyli kontakt telefoniczny lub listowny. Jednakże bardziej sprawdza się stosowanie SMS lub e-mailingu, np. połączonego z technologią Click 2 Lead. Niezależnie od tych udogodnień, nieodzowna jest baza potencjalnych klientów. Aby ją zdobyć, potrzebna jest współpraca z firmą świadczącą usługi marketingowe z zakresu database. (abstrakt autora)
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu - Cytowane przez
- ISSN
- 1425-8315
- Język
- pol