BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Modzelewska Monika (LeadR Sp. z o.o.), Liszka Maciej (LeadR Sp. z o.o.)
Tytuł
Marketing baz danych
Źródło
Marketing w Praktyce, 2014, nr 3, s. 26-28
Słowa kluczowe
System informacji marketingowej (SIM), Marketing baz danych, Formy reklamy, Język reklamy, Techniki sprzedaży, Promocja produktu
Marketing information system (MIS), Database marketing, Advertising forms, Language of advertising, Sales techniques, Product promotion
Kraj/Region
Świat
World
Abstrakt
Rozmaite formy dotarcia z produktem do klienta nie zawsze są skuteczne. Jedną z tych metod jest telesales, czyli kontakt telefoniczny lub listowny. Jednakże bardziej sprawdza się stosowanie SMS lub e-mailingu, np. połączonego z technologią Click 2 Lead. Niezależnie od tych udogodnień, nieodzowna jest baza potencjalnych klientów. Aby ją zdobyć, potrzebna jest współpraca z firmą świadczącą usługi marketingowe z zakresu database. (abstrakt autora)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu