BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Sokołowski Dawid (Sensowny Biznes)
Tytuł
Społeczności firmami, firmy społecznościami
Źródło
Marketing w Praktyce, 2014, nr 3, s. 30-33
Słowa kluczowe
Ekonomia solidarności, Ekonomia społeczna, Kultura biznesu, Kultura przedsiębiorstwa, Solidaryzm ekonomiczny, Współpraca marketingowa, Nowe technologie, Etyka biznesu
Solidarity economy, Social economy, Culture of business, Culture of enterprise, Economic solidarity, Marketing cooperation, High-tech, Business ethics
Kraj/Region
Polska, Świat
Poland, World
Abstrakt
Ekonomia współpracy staje się zupełnie nowym stylem życia i kulturą. Obszarem, w którym cenione jest bardziej współdziałanie zamiast konkurencji, współtworzenie i współdoświadczanie, wspólnota, a zarazem indywidualna unikalność i ekspresja. To wszystko nie są tylko puste slogany. Trend ten, zasilany i wspomagany dodatkowo przez e-technologie marketingowe zawsze przyniesie pozytywne wyniki dla wszystkich zainteresowanych stron, w przeciwieństwie do drapieżnej czy nieuczciwej konkurencji, nagannej etycznie. (abstrakt autora)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu