BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Sokołowski Dawid (Sensowny Biznes)
Tytuł
Społeczności firmami, firmy społecznościami
Źródło
Marketing w Praktyce, 2014, nr 3, s. 30-33
Słowa kluczowe
Współpraca marketingowa, Ekonomia solidarności, Ekonomia społeczna, Kultura biznesu, Kultura przedsiębiorstwa, Solidaryzm ekonomiczny, Nowe technologie, Etyka biznesu
Marketing cooperation, Solidarity economy, Social economy, Culture of business, Culture of enterprise, Economic solidarity, High-tech, Business ethics
Kraj/Region
Świat, Polska
World, Poland
Abstrakt
Ekonomia współpracy staje się zupełnie nowym stylem życia i kulturą. Obszarem, w którym cenione jest bardziej współdziałanie zamiast konkurencji, współtworzenie i współdoświadczanie, wspólnota, a zarazem indywidualna unikalność i ekspresja. To wszystko nie są tylko puste slogany. Trend ten, zasilany i wspomagany dodatkowo przez e-technologie marketingowe zawsze przyniesie pozytywne wyniki dla wszystkich zainteresowanych stron, w przeciwieństwie do drapieżnej czy nieuczciwej konkurencji, nagannej etycznie. (abstrakt autora)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu