- Autor
- Sokołowski Dawid (Sensowny Biznes)
- Tytuł
- Społeczności firmami, firmy społecznościami
- Źródło
- Marketing w Praktyce, 2014, nr 3, s. 30-33
- Słowa kluczowe
- Współpraca marketingowa, Ekonomia solidarności, Ekonomia społeczna, Kultura biznesu, Kultura przedsiębiorstwa, Solidaryzm ekonomiczny, Nowe technologie, Etyka biznesu
Marketing cooperation, Solidarity economy, Social economy, Culture of business, Culture of enterprise, Economic solidarity, High-tech, Business ethics - Kraj/Region
- Świat, Polska
World, Poland - Abstrakt
- Ekonomia współpracy staje się zupełnie nowym stylem życia i kulturą. Obszarem, w którym cenione jest bardziej współdziałanie zamiast konkurencji, współtworzenie i współdoświadczanie, wspólnota, a zarazem indywidualna unikalność i ekspresja. To wszystko nie są tylko puste slogany. Trend ten, zasilany i wspomagany dodatkowo przez e-technologie marketingowe zawsze przyniesie pozytywne wyniki dla wszystkich zainteresowanych stron, w przeciwieństwie do drapieżnej czy nieuczciwej konkurencji, nagannej etycznie. (abstrakt autora)
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu - Cytowane przez
- ISSN
- 1425-8315
- Język
- pol