BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Goławski Jarosław (Brand Support)
Tytuł
Współtworzona przyszłość marek
Źródło
Marketing w Praktyce, 2014, nr 3, s. 34-36
Słowa kluczowe
Crowdsourcing, Finansowanie społecznościowe, Marka produktu, Lojalność klientów, Promocja produktu, Wizerunek przedsiębiorstwa, Analiza marketingowa
Crowdsourcing, Crowdfunding, Product brand, Customer loyalty, Product promotion, Company image, Marketing analysis
Kraj/Region
Świat
World
Abstrakt
Marka produktu w najbliższej przyszłości pozwalała będzie niemal całkowicie oddać się w ręce wybranych konsumentów - tych najbardziej zaangażowanych, kompetentnych i kreatywnych. Oni to bowiem będą klejem wiążącym społeczność fanów marki. Jedną z odmian crowdsourcingu jest crowd marketing. W nudnawym zalewie reklamowym stanowi skuteczną metodę utrwalania modelu silnych relacji i interakcji na linii marka - konsument. A ci ostatni będą mieli możliwość właśnie współtworzenia ulubionej marki. (abstrakt autora)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu