- Autor
- Goławski Jarosław (Brand Support)
- Tytuł
- Współtworzona przyszłość marek
- Źródło
- Marketing w Praktyce, 2014, nr 3, s. 34-36
- Słowa kluczowe
- Crowdsourcing, Finansowanie społecznościowe, Marka produktu, Lojalność klientów, Promocja produktu, Wizerunek przedsiębiorstwa, Analiza marketingowa
Crowdsourcing, Crowdfunding, Product brand, Customer loyalty, Product promotion, Company image, Marketing analysis - Kraj/Region
- Świat
World - Abstrakt
- Marka produktu w najbliższej przyszłości pozwalała będzie niemal całkowicie oddać się w ręce wybranych konsumentów - tych najbardziej zaangażowanych, kompetentnych i kreatywnych. Oni to bowiem będą klejem wiążącym społeczność fanów marki. Jedną z odmian crowdsourcingu jest crowd marketing. W nudnawym zalewie reklamowym stanowi skuteczną metodę utrwalania modelu silnych relacji i interakcji na linii marka - konsument. A ci ostatni będą mieli możliwość właśnie współtworzenia ulubionej marki. (abstrakt autora)
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu - Cytowane przez
- ISSN
- 1425-8315
- Język
- pol