BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Mendyk Sylwia (H7 Advertising&Marketing Agency), Popek Paulina (H7 Advertising&Marketing Agency)
Tytuł
Przejrzeć się w crowdsourcingu
Źródło
Marketing w Praktyce, 2014, nr 3, s. 37-39
Słowa kluczowe
Crowdsourcing, Reklama, Wizerunek przedsiębiorstwa, Marka produktu, Sukces przedsiębiorstwa, Strategia sukcesu, Innowacje w sprzedaży
Crowdsourcing, Advertising, Company image, Product brand, Success of the company, Success strategy, Innovations in sales
Kraj/Region
Świat
World
Abstrakt
Wykorzystanie crowdsourcingu w projektach reklamowo-wizerunkowych niesie ze sobą wiele szans, ale i zagrożeń. Z jednej strony otrzymujemy nieograniczoną ilość różnorodnych projektów i wiele zaskakujących rozwiązań. Z drugiej mamy jednak stosunkowo wysokie prawdopodobieństwo nietrafnych pomysłów. Jednakże sam crowdsourcing jest o tyle ważny, że nie stanowi w tym procesie wyłącznie czynnika gwarantującego sukces, co przyczynia się do transparentności wielu mechanizmów związanych z marką i działań realizowanych wokół niej. (abstrakt autora)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu