BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Jaworowicz Magdalena, Jaworowicz Piotr
Tytuł
Boom na wartości
Źródło
Marketing w Praktyce, 2014, nr 3, s. 6-8
Słowa kluczowe
Budowanie marki, Budowanie lojalności klienta, Budowanie świadomości marki, Budowanie zaufania, Marka produktu, Sprzedaż produktu
Brand building, Cultivation customer loyalty, Branding, Confidence building, Product brand, Product sales
Kraj/Region
Świat
World
Abstrakt
Zwrot w stronę wartości jest zwykle doskonale widoczny w reklamach, choćby w tych zaprezentowanych podczas finału Super Bowl. Jest to wynikiem bardziej uważnego przyglądania się korporacjom, przy czym społeczeństwa poszczególnych krajów punktują je, osadzając w jakimś punkcie skali pomiędzy dobrym i złym. Jest sprawą oczywistą, iż świat marki a zarazem jej promocji może być zrealizowany nie tylko przez poprzez zwykły czynnik marketingowy, ale przede wszystkim ludzki i etyczny. (abstrakt autora)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu