- Autor
- Jaworowicz Magdalena, Jaworowicz Piotr
- Tytuł
- Boom na wartości
- Źródło
- Marketing w Praktyce, 2014, nr 3, s. 6-8
- Słowa kluczowe
- Budowanie marki, Budowanie lojalności klienta, Budowanie świadomości marki, Budowanie zaufania, Marka produktu, Sprzedaż produktu
Brand building, Cultivation customer loyalty, Branding, Confidence building, Product brand, Product sales - Kraj/Region
- Świat
World - Abstrakt
- Zwrot w stronę wartości jest zwykle doskonale widoczny w reklamach, choćby w tych zaprezentowanych podczas finału Super Bowl. Jest to wynikiem bardziej uważnego przyglądania się korporacjom, przy czym społeczeństwa poszczególnych krajów punktują je, osadzając w jakimś punkcie skali pomiędzy dobrym i złym. Jest sprawą oczywistą, iż świat marki a zarazem jej promocji może być zrealizowany nie tylko przez poprzez zwykły czynnik marketingowy, ale przede wszystkim ludzki i etyczny. (abstrakt autora)
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu - Cytowane przez
- ISSN
- 1425-8315
- Język
- pol