- Autor
- Gajewski Karol (CEO ACEpm.)
- Tytuł
- Tłum dla mniejszych
- Źródło
- Marketing w Praktyce, 2014, nr 3, s. 40-41
- Słowa kluczowe
- Małe i średnie przedsiębiorstwa, Crowdsourcing, Budowanie marki, Budowanie lojalności klienta, Marka produktu, Innowacyjność, Strategia sukcesu
Small business, Crowdsourcing, Brand building, Cultivation customer loyalty, Product brand, Innovative character, Success strategy - Kraj/Region
- Polska
Poland - Abstrakt
- Można wyobrazić sobie, iż dana firma oferująca usługi turystyczne pragnie stworzyć bazę 5 tys. hoteli w Azji. Kilkuosobowe biuro podróży będzie to robić parę miesięcy a efekt tych działań może być mizerny. Można jednak wykorzystać dodatkowe moce przerobowe i platforma crowdsourcingowa podzieli nasz projekt na kilkaset osób i efekty stwierdzimy już po kilku dniach. Cena takiej usługi dopasowana będzie wówczas do możliwości MSP. W ten sposób podbijać możemy nowe rynki turystyczne, nie będąc bynajmniej potentatem w tej branży. (abstrakt autora)
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu - Cytowane przez
- ISSN
- 1425-8315
- Język
- pol