BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Gajewski Karol (CEO ACEpm. / Wydział Towaroznawstwa i Zarządzania Produktem)
Tytuł
Tłum dla mniejszych
Źródło
Marketing w Praktyce, 2014, nr 3, s. 40-41
Słowa kluczowe
Crowdsourcing, Budowanie marki, Budowanie lojalności klienta, Marka produktu, Innowacyjność, Strategia sukcesu, Małe i średnie przedsiębiorstwa
Crowdsourcing, Brand building, Cultivation customer loyalty, Product brand, Innovative character, Success strategy, Small business
Kraj/Region
Polska
Poland
Abstrakt
Można wyobrazić sobie, iż dana firma oferująca usługi turystyczne pragnie stworzyć bazę 5 tys. hoteli w Azji. Kilkuosobowe biuro podróży będzie to robić parę miesięcy a efekt tych działań może być mizerny. Można jednak wykorzystać dodatkowe moce przerobowe i platforma crowdsourcingowa podzieli nasz projekt na kilkaset osób i efekty stwierdzimy już po kilku dniach. Cena takiej usługi dopasowana będzie wówczas do możliwości MSP. W ten sposób podbijać możemy nowe rynki turystyczne, nie będąc bynajmniej potentatem w tej branży. (abstrakt autora)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu