- Autor
- Stopczyńska Kinga (Uniwersytet Łódzki)
- Tytuł
- Znaczenie sponsoringu, kierunki i możliwości jego rozwoju we współczesnej rzeczywistości
The Importance of Sponsorship, Trends and Opportunities in Contemporary the Development of Reality - Źródło
- Studia Ekonomiczne Regionu Łódzkiego, 2013, nr 10, s. 47-56, bibliogr. 4 poz.
- Słowa kluczowe
- Komunikowanie marketingowe, Wizerunek przedsiębiorstwa, Sponsoring
Marketing communication, Company image, Sponsoring - Uwagi
- streszcz., summ.
- Abstrakt
- Sponsoring, na rynkach całego świata, również na rynku polskim zyskuje coraz większą popularność. Bogactwo odmian, którymi dysponuje stało się podstawą do wyodrębnienia go spośród innych form promocji jako samodzielnej, niezależnej strategii. Od tej pory jego ranga nadal rośnie. Mimo to napotyka on na pewne problemy związane z jego stosowaniem. Aby optymalizować rolę sponsoringu, należy zdać sobie sprawę z tego, jak doskonale wpisuje się on w działalność firmy skoncentrowanej na dialogu z klientem, która dzięki temu buduje dzień po dniu silną pozycję rynkową. (abstrakt oryginalny)
Sponsorship, in markets around the world, including the Polish market is becoming increasingly popular. The wealth of varieties, which have become the basis for the separation of sponsorship from other forms of promotion as an independent, autonomous strategy. Since then its rank is still growing. However, it faces a number of problems associated with its use. To optimize its role, you realize how well it fits into your business focused on dialogue with the customer, which thus builds day by day, a strong market position. (original abstract) - Pełny tekst
- Pokaż
- Bibliografia
- Datko M.: Sponsoring - strategia, promocja, komunikacja, Wydawnictwo Wyższej Szkoły Komunikacji i Zarządzania, Poznań 2003.
- Górzyński A., Kutner M.: Sponsoring sportu, a wizerunek firmy - raport, "Marketing w praktyce", 2003, nr 5.
- Sznajder A. (pod red. B. Szymoniuk): Komunikacja marketingowa. Instrumenty i metody, PWE, Warszawa 2006.
- Zawiśliński M.: Sponsoring pozytywnych emocji, "Brief", 2011, nr 7/8.
- Cytowane przez
- ISSN
- 1897-7480
- Język
- pol