BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Stopczyńska Kinga (Uniwersytet Łódzki)
Tytuł
Znaczenie sponsoringu, kierunki i możliwości jego rozwoju we współczesnej rzeczywistości
The Importance of Sponsorship, Trends and Opportunities in Contemporary the Development of Reality
Źródło
Studia Ekonomiczne Regionu Łódzkiego, 2013, nr 10, s. 47-56, bibliogr. 4 poz.
Słowa kluczowe
Komunikowanie marketingowe, Wizerunek przedsiębiorstwa, Sponsoring
Marketing communication, Company image, Sponsoring
Uwagi
streszcz., summ.
Abstrakt
Sponsoring, na rynkach całego świata, również na rynku polskim zyskuje coraz większą popularność. Bogactwo odmian, którymi dysponuje stało się podstawą do wyodrębnienia go spośród innych form promocji jako samodzielnej, niezależnej strategii. Od tej pory jego ranga nadal rośnie. Mimo to napotyka on na pewne problemy związane z jego stosowaniem. Aby optymalizować rolę sponsoringu, należy zdać sobie sprawę z tego, jak doskonale wpisuje się on w działalność firmy skoncentrowanej na dialogu z klientem, która dzięki temu buduje dzień po dniu silną pozycję rynkową. (abstrakt oryginalny)

Sponsorship, in markets around the world, including the Polish market is becoming increasingly popular. The wealth of varieties, which have become the basis for the separation of sponsorship from other forms of promotion as an independent, autonomous strategy. Since then its rank is still growing. However, it faces a number of problems associated with its use. To optimize its role, you realize how well it fits into your business focused on dialogue with the customer, which thus builds day by day, a strong market position. (original abstract)
Pełny tekst
Pokaż
Bibliografia
Pokaż
  1. Datko M.: Sponsoring - strategia, promocja, komunikacja, Wydawnictwo Wyższej Szkoły Komunikacji i Zarządzania, Poznań 2003.
  2. Górzyński A., Kutner M.: Sponsoring sportu, a wizerunek firmy - raport, "Marketing w praktyce", 2003, nr 5.
  3. Sznajder A. (pod red. B. Szymoniuk): Komunikacja marketingowa. Instrumenty i metody, PWE, Warszawa 2006.
  4. Zawiśliński M.: Sponsoring pozytywnych emocji, "Brief", 2011, nr 7/8.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1897-7480
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu