- Autor
- Rak Bartłomiej (Socjomania)
- Tytuł
- Jak zagaić w social mediach
- Źródło
- Marketing w Praktyce, 2014, nr 3, s. 42-44
- Słowa kluczowe
- Media społecznościowe, Interakcje społeczne, Reklama komputerowa, Komunikowanie człowiek-komputer, Komunikowanie masowe, Komunikowanie marketingowe, Platformy internetowe
Social media, Social interaction, Computer advertising, Human-computer system, Mass communication, Marketing communication, Internet platforms - Kraj/Region
- Polska
Poland - Abstrakt
- Komunikacja w mediach społecznościowych nie jest do końca przewidywalna. Nie ma tu raz zawsze gotowych rozwiązań i w 100% wyjaśnionych pojęć. Jednak właśnie te czynniki pozwalają na utrzymanie interakcji, co zachęca nas do dyskusji. Kluczem do sukcesu w SM jest wyjście poza swoje ramy i otwarcie się na użytkowników. Poza tym nie liczby są ważne w budowaniu interakcji w social mediach. Należy skupić się na danej grupie docelowej, bowiem inna komunikacja wymagana jest z grupą fanów sportu, a inna z naukowcami robiącymi doktorat. (fragment tekstu)
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu - Cytowane przez
- ISSN
- 1425-8315
- Język
- pol