BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Rak Bartłomiej (Socjomania)
Tytuł
Jak zagaić w social mediach
Źródło
Marketing w Praktyce, 2014, nr 3, s. 42-44
Słowa kluczowe
Media społecznościowe, Interakcje społeczne, Reklama komputerowa, Komunikowanie człowiek-komputer, Komunikowanie masowe, Komunikowanie marketingowe, Platformy internetowe
Social media, Social interaction, Computer advertising, Human-computer system, Mass communication, Marketing communication, Internet platforms
Kraj/Region
Polska
Poland
Abstrakt
Komunikacja w mediach społecznościowych nie jest do końca przewidywalna. Nie ma tu raz zawsze gotowych rozwiązań i w 100% wyjaśnionych pojęć. Jednak właśnie te czynniki pozwalają na utrzymanie interakcji, co zachęca nas do dyskusji. Kluczem do sukcesu w SM jest wyjście poza swoje ramy i otwarcie się na użytkowników. Poza tym nie liczby są ważne w budowaniu interakcji w social mediach. Należy skupić się na danej grupie docelowej, bowiem inna komunikacja wymagana jest z grupą fanów sportu, a inna z naukowcami robiącymi doktorat. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu