BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Helman Barbara (Sataku)
Tytuł
Zaangażowanie w wideo
Źródło
Marketing w Praktyce, 2014, nr 3, s. 45-46
Słowa kluczowe
Reklama telewizyjna, Reklama w internecie, Reklama multimedialna, Rynek reklamy, Strategia sukcesu, Budowanie marki, Budowanie zaufania
Television advertising, Internet advertising, Multimedia advertising, Advertising market, Success strategy, Brand building, Confidence building
Kraj/Region
Polska
Poland
Abstrakt
Eksperci są zgodni co do tego, iż rynek reklamy wideo w internecie nadal będzie rosnąć. Jeżeli firma potrafi skłonić użytkownika do zauważenia swojej reklamy, w następstwie do poświęcenie jej czasu i zaangażowania, to już jest na dobrej drodze do pozyskania klienta. Potem należy już tylko sprostać oczekiwaniom. W żadnym wypadku nie można tego robić w sposób nachalny, gdyż skutek może być odwrotny od zamierzonego. (abstrakt autora)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu