- Autor
- Helman Barbara (Sataku)
- Tytuł
- Zaangażowanie w wideo
- Źródło
- Marketing w Praktyce, 2014, nr 3, s. 45-46
- Słowa kluczowe
- Reklama telewizyjna, Reklama w internecie, Reklama multimedialna, Rynek reklamy, Strategia sukcesu, Budowanie marki, Budowanie zaufania
Television advertising, Internet advertising, Multimedia advertising, Advertising market, Success strategy, Brand building, Confidence building - Kraj/Region
- Polska
Poland - Abstrakt
- Eksperci są zgodni co do tego, iż rynek reklamy wideo w internecie nadal będzie rosnąć. Jeżeli firma potrafi skłonić użytkownika do zauważenia swojej reklamy, w następstwie do poświęcenie jej czasu i zaangażowania, to już jest na dobrej drodze do pozyskania klienta. Potem należy już tylko sprostać oczekiwaniom. W żadnym wypadku nie można tego robić w sposób nachalny, gdyż skutek może być odwrotny od zamierzonego. (abstrakt autora)
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu - Cytowane przez
- ISSN
- 1425-8315
- Język
- pol