BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Hartman Jan (Collegium Medicum Uniwersytetu Jagiellońskiego)
Tytuł
Crowdmarketing nadchodzi
Źródło
Marketing w Praktyce, 2014, nr 3, s. 52-53
Słowa kluczowe
Crowdsourcing, Marketing społeczny, Marketing konsumencki, Efektywna obsługa klienta, Budowanie lojalności klienta, Innowacyjność, Reklama multimedialna
Crowdsourcing, Social marketing, Consumer Marketing, Efficient Consumer Response (ECR), Cultivation customer loyalty, Innovative character, Multimedia advertising
Kraj/Region
Polska
Poland
Abstrakt
Każdy z klientów chciałby być trochę przedsiębiorcą, marketerem, czy kimś mającym wpływ na cokolwiek. Czy wobec tego można zbudować rynkowy "elektorat", wskrzeszając entuzjazm dla marki? Wszystko zależy od podejścia do zagadnienia. Wykorzystany tu może być szeroko rozumiany crowdmarketing, który umiejętnie zastosowany w społecznościowych portalach może przynieść nieoczekiwane efekty. Podstawą jego funkcjonowania musi być jednak szczerość wypowiedzi i brak wszelkiej manipulacji w reklamowym przekazie. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu